Publication Details:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Геворгян Гаяне, Grigoryan Gayane
Title:
Ներքին դրդապատճառը` որպես օտար լեզվի ուսուցման կարևոր գործոն
Other title:
Внутренняя мотивация как важный фактор в обучении иностранному языку ; Inner Motivation as an Essential Factor in Teaching a Foreign Language
Creator:
Contributor(s):
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Subject:
Միջմշակութային հաղորդակցություն
Uncontrolled Keywords:
դրդապատճառ ; գործոն ; հարացույց ; ինքնավստահություն ; տեսություն ; վերահսկողություն ; սանդղակ ; մարտահրավեր ; համագործակցություն
Coverage:
Abstract:
Հոդվածում քննարկվում է ներքին դրդապատճառի դերը օտար լեզվի ուսուցման գործընթացում և նրա ազդեցությունը լեզվի յուրացման արագության և որակի վրա: Թվարկվում են տարբեր ժամանակներում առաջ քաշված մի քանի տեսություններ (Ինքնորոշման տեսություն, Ճանաչողական գնահատման տեսություն և այլ), որոնցում ավելի խորն է ուսումնասիրվել ներքին դրդապատճառի կարևորությունը: Ընդգծվում է նաև այն փաստը, որ ներքին դրդապապատճառի էֆեկտիվությունը կախված է սովորող-ուսուցիչ փոխհամագործակցությունից: В статье рассматривается роль и влияние внутренней мотивации на скорость и процесс обучения иностранному языку. В частности отмечаются теории (теория самоопределения, теория познавания и оценивания), которые глубже исследуют важность внутренней мотивации. В статье также подчеркивается тот факт, что эффективность внутренней мотивации зависит от взаимодействия учащегося и учителя.
The article discusses the role of inner motivation in the process of foreign language teaching. It also studies the influence of the motivation on the speed and quality of foreign language acquisition. Different theories of different periods (Self-determination theory, Evaluation Cognitive theory etc.) are mentioned; they have enabled to have a deeper study of the mentioned factor. The article particularly underlines the fact that the effectiveness of the inner motivation depends on the teacher-learner cooperation.
Place of publishing:
Երևան