Арутюнян А. А., Harutyunyan H. H.
Традиционная музыка Александрополя в творчестве Александра Спендиаряна ; Traditional Music Of Alexandrapol In Alexander Spendiaryan's Piece Of Art
Իր ելույթներում ու հրապարակումներում, նաև իր որոնումներում Ալ. Սպենդիարյանը առանձնահատուկ ու բացառիկ կարևորություն է տվել հայ ժողովրդական երգերի ընկալմանն ու էության ճանաչմանը, սակայն նրա համար ստեղծագործական զարգացման ու լավագույն արդյունքների ձեռքբերման ոլորտ է հանդիսացել ժողովրդապրոֆեսիոնալ, հիմնականում աշուղական երաժշտարվեստը: Կոմպոզիտորի ստեղծագործական տեսադաշտում են եղել քաղաքային ժողովրդական երգերի կատարումները, որոնք նա փոխադրել էր դաշնամուրի համար: Այս առումով հոդվածում առավելապես կարևոր նշանակություն է տրվում մեծ գումրեցու՝ կոմպոզիտոր Նիկողայոս Տիգրանյանի հետ նրա ծանոթությանը: Հենց Ն. Տիգրանյանի շնորհիվ Ա.Սպենդիարյանին հասու դարձան Ալեքսանդրապոլի աշուղական երգերի ու գործիքային մուղամների դասական նմուշները, որոնք էական դերակատարում ունեցան նրա ստեղծագործության մեջ:
В своих выступлениях и публикациях, а также в своих исканиях Ал. Спендиарян придал особое и исключительное значение восприятию и познанию сути армянских народных песен. Но для творческого освоения и значительного достижения для композитора стала сфера народно-профессиональной, в основном ашугской музыки. В творческом поле зрения композитора в основном были исполнения городских народных песен, которые он переложил для фортепиано. Особо важным стало его знакомство с выдающимся Гумреци – Никогаесом Тиграняном. Именно благодаря ему Ал. Спендиарян досканально познакомился с ашугскими песнями и классическими инструментальными мугамами Александрополя, которые сыграли важную роль в его творчестве.
In his speeches and publications, as well as in his research, A. Spendiaryan gave a special and unique opportunity to the perception and recognition of the essence of Armenian folk songs, for him the field of creative mastery and achieving the best results was folk-professional music, mainly ashough music. The composer's creative sphere included performances of urban folk songs, which he rendered for the piano. His acquaintance with composer Nikoghayos Tigranyan (born in Gyumri) was of great importance. It was thanks to him that A. Spendiaryan gained access to the classical samples of Shirak ashough songs and instrumental mughams, which played a significant role in his work.
click here to follow the link ; oai:arar.sci.am:273097
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jun 26, 2024
Jul 15, 2021
27
https://arar.sci.am/publication/297557
Edition name | Date |
---|---|
Հարությունյան, Հասմիկ, Ալեքսանդրապոլի ավանդական երաժշտությունը Ալեքսանդր Սպենդիարյանի ստեղծագործության մեջ | Jun 26, 2024 |
Մարգարյան, Արաքս
Մարգարյան, Արաքս Վ.
Ազիզյան, Օֆելյա
Հմայակյան, Սիմոն Տիրացյան, Նվարդ Հմայակյան, Մարգար
Մարգարյան, Արաքս
Հակոբյան, Զարուհի