Социально-психологические особенности отцовской школы ; Father School: Social And Psychological Characteristics
Հոդվածի նպատակն է ընդգծել դրական ծնողավարման մեջ հայրական դպրոցի դերի կարևորությունը համակողմանի զարգացած անձ ձևավորելու գործընթացում: Հետազոտության իրականացման ընթացքում կիրառվել են ինչպես համագիտական (անալիզ, սինթեզ, պատմականության սկզբունք), այնպես էլ հատուկ (համեմատական) մեթոդներ: Ուսումնասիրության արդյունքում հանգել ենք այն եզրակացության, որ դաստիարակությունն առավելապես իգական սեռին վերագրվող գործառույթ է, և ոչ լիարժեք ընտանիքներում, որտեղ բացակայում է հայր ծնողը, երեխայի հոգեբանական աճը թերի է մնում: Արդի ժամանակներում աստիճանաբար ավելի է կարևորվում հայրական դպրոցի նշանակությունը ներընտանեկան դերերի համակարգում, քանի որ այն կոչված է լուծելու պետության ժողովրդավարական անվտանգության ամրապնդումը՝ երիտասարդ ընտանիքի կայունության մեծացման հիման վրա:
Цель данной статьи - подчеркнуть важность участия отцов в процессе воспитания детей, подчеркнуть важность отцовских школ в процессе развития полноценного человека. В ходе исследования использовались как симметричные (анализ, синтез, исторический принцип), так и специальные (сравнительные) методы. В ходе исследования сделан вывод, что, несмотря на то, что в нашей стране воспитание в основном является функцией, приписываемой женскому полу, исследования показали, что в неполных семьях, где отсутствует отец, воспитание ребенка остается неполным. В наше время способность отцовской школы завершить воспитательный процесс становится все более важной. Автор утверждает, что последнее призвано решить проблему укрепления демократической безопасности государства, основанной на повышении устойчивости молодой семьи, за счет выявления отцовско-супружеских качеств мужчины.
The purpose of the article is to emphasize the importance of the participation of fathers in the process of raising children in the context of individual development of a person. In the course of the research, both symmetric (analysis, synthesis, historical principle) and special (comparative) methods were used. The study concluded that, despite the fact that in our country, upbringing is mainly a function attributed to the female sex, studies have shown that in incomplete families, where the father is absent, the upbringing of the child remains incomplete. In our time, the ability of the father's school to complete the educational process becomes more and more important. The author argues that the latter is designed to solve the problem of strengthening the democratic security of the state, based on increasing the stability of a young family, by identifying the paternal and marital qualities of a man.
click here to follow the link ; oai:arar.sci.am:273101
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jun 26, 2024
Jul 15, 2021
57
https://arar.sci.am/publication/297561
Edition name | Date |
---|---|
Սահակյան, Կարինե, Հայրական դպրոցի սոցիալ-հոգեբանական առանձնահատկությունները | Jun 26, 2024 |
Վարդանյան, Անի
Շահվերդյան, Գայանե Ղազարյան, Իզաբելլա
Դեմոյան, Հայկ
Մանուկյան, Վիգեն Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Սահակյան, Կարինե Սիդորովա, Վարվարա Միքայելյան, Շողիկ