Օբյեկտ

Վերնագիր: "Статус" экспериментальной психологии в эмпирическом пространстве психологии:методологический аспект

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Հատուկ կրթության հայկական ամսագիր=Проблемы специального образования=Armenian Journal of Special Education

Հրապարակման ամսաթիվ:

2017

Հատոր:

3

Համար:

2

ISSN:

2579-2881 ; e-2953-7886

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Ավանեսյան Հ․ Մ․, Մուրադյան Ե․ Բ․, Avanesyan H., Muradyan Ye.

Այլ վերնագիր:

Փորձարարական հոգեբանության « կարգավիճակը» էմպիրիկի հոգեբանության տիրույթում․ Մեթոդաբանական տեսակետ ; “Status” Of Experimental Psychology In Empirical SpaceOf Psychology: Methodological Aspect

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

146-162

Ամփոփում:

In this publication is analyzed the problematic situation of methodological character concerning correlation of concepts of empirical and experimental psychology. Opposing tendencies in understanding of this question are derived. An important meaning of an experiment for the development of psychology is emphasized. An attempt of investigation of experimental paradigm, its “status” in empirical space of psychology is made. It is proposed to allocate the following preferred taxonomy of psychology: in fact empirical psychology, classical empirical psychology and experimental psychology.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:375724

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Oct 4, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 18, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

6

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/406501

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն