Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Հատուկ կրթության հայկական ամսագիր=Проблемы специального образования=Armenian Journal of Special Education

Հրապարակման ամսաթիվ:

2017

Հատոր:

3

Համար:

2

ISSN:

2579-2881 ; e-2953-7886

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Ավանեսյան Հ․ Մ․, Մուրադյան Ե․ Բ․, Avanesyan H., Muradyan Ye.

Վերնագիր:

"Статус" экспериментальной психологии в эмпирическом пространстве психологии:методологический аспект

Այլ վերնագիր:

Փորձարարական հոգեբանության « կարգավիճակը» էմպիրիկի հոգեբանության տիրույթում․ Մեթոդաբանական տեսակետ ; “Status” Of Experimental Psychology In Empirical SpaceOf Psychology: Methodological Aspect

Ստեղծողը:

Аванесян, Г. М. ; Мурадян, Е. Б.

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Խորագիր:

Психология

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

эмпирическая психология ; экспериментальная психология ; парадигма ; Экспериментальная аритмия ; методология

Ծածկույթ:

146-162

Ամփոփում:

In this publication is analyzed the problematic situation of methodological character concerning correlation of concepts of empirical and experimental psychology. Opposing tendencies in understanding of this question are derived. An important meaning of an experiment for the development of psychology is emphasized. An attempt of investigation of experimental paradigm, its “status” in empirical space of psychology is made. It is proposed to allocate the following preferred taxonomy of psychology: in fact empirical psychology, classical empirical psychology and experimental psychology.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf