Гидеон Арулман, Агис Абдула, Գիդեոն Արուլմանի, Ագիս Աբդուլա
Достижение чувствительности. Влияние социального маркетинга, направленное настабильность ; Հուզականության նվաճում: Սոցիալական մարքեթինգի կայունությանն ուղղված ազդեցությունը
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հեղինակը ներկայացնում է «YES(Այո)» սոցիալ- մարքեթինգային կազմակերպության գլխավոր նպատակը, որը ենթադրում է ինչպես կարելի է նորարությամբ և հաստատական գործողություններով զարգացնել կարիերան: Հոդվածագիրը խոսում է երիտասարդ մոլդավացու մասին: Վերջինս անցնելով ամբողջական ծրագիրը տրամադրում է փաստարկների տիպիկ օրինակներ: 18-ամյա երիտասարդը դպրոցում ունենալով ցածր առաջադիմություն և մեծ ռիսկեր իր կարիերայի զարգացման ճանապարհին` «YES(Այո)» ծրագրից տեղեկանալով մասնագիտական կողմնորոշման արդյունավտության մասին` դպրոցում դիմել և ստացել է խորհրդատվություն: Արդյունքում, կարիերայի խորհրդատուից սովորել է ասել` «Այո, ես կարող եմ»: Երիտասարդը գիտակցել է, որ ֆիզիկապես և հոգեպես պատրաստ պետք է լինի կարիերայում առաջընթաց ունենալու համար: Նա տեղեկացել է «Dive» վարպետության դասընթացի մասին և մասնակցել դրան: Հիմա նա «YES(Այո)» շրջանավարտ է:
Автор представляет главную цель социально- маркетинговой организации «YES(Да)», предоставляющей возможности достижения карьерного роста с помощью новаторства и утвердительной деятельности. В статье говорится о юном молдаванине, который, пройдя полную программу обучения, представляет типичные примеры доказательств. 18-летний юноша в школе имел низкие показатели и подвергался большим рискам на пути развития карьеры. Из программы «YES(Да)» он узнал о результативности профессиональной ориентации, в школе обратился к специалистам и получил советы. В результате у своего советника от научился говорить: «Да, я могу! » Юноша осознал, что физически и психологически он должен быть готов к карьерному росту. Узнав о мастер- классах «Dive», он принял участие в этих курсах. Сейчас он является выпускником организации «YES(Да)».
Երևան
oai:arar.sci.am:372126
Apr 3, 2024
Apr 1, 2024
7
https://arar.sci.am/publication/402041
Edition name | Date |
---|---|
Gideon Arulmani, Abstract capturing the ripples: addressing the sustainability of the impact of social marketing | Apr 3, 2024 |
Arulmani, Gideon Abdulla, Agisa
Gideon Arulmani Agisa Abdulla
Naghdyan, Ruben
Yesayan, Gor Naghdyan, Ruben
Mazilov, Vladimir A.