European didactic methodological portfolio as an innovative tool for preparing student teachers of foreign languages (epostl) ; Եվրոպական դիդակտիկական-մեթոդական թղթապանակը որպես օտար լեզվի ուսուցիչների պատրաստման նորարարական գործիք
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հոդվածում քննարկվում է Եվրոպական դիդակտիկական- մեթոդական թղթապանակի հիմնախնդիրը, մասնավորապես` նպատակները, բնութագրիչները, ինքնաստուգման և ինքնագնահատման բաղադրիչները ։Առանձնացված են մասնագիտական հմտությունների հիմնական առանցքները. պլանավորում, նպատակադրում, նոր լեզվական նյութի ներմուծում / բացատրություն, ստուգում / գնահատում / թեստավորում, տեղեկատվական- հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ (ՏՀՏ), որոնցից յուրաքանչյուրը ներկայացված է որոշակի առաջադրանքներով, որոնք փորձարկվել են մանկավարժական պրակտիկայի ընթացքում:
The article deals with the problem of European didactic methodological Portfolio: the objectives, didactic descriptors, the components of self-monitoring and self-assessment in particular. The basic blocks of professional skills, i.e. the planning, the goal settings, the introduction/explanation of the new language material, planning/assessment/ testing, information and communication technologies (ICT) are highlighted in the article, each of which is complemented with certain assignments implemented and approbated in course of pedagogical practice. Keywords: European Portfolio, competence, didactic descriptors, control/assessment, professional skills, experimental approbation.
Երևան
oai:arar.sci.am:372117
Apr 1, 2024
Apr 1, 2024
5
https://arar.sci.am/publication/402033
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Аюнц, Белла, Европейский дидактико-методический портфолио как инновационный инструмент подготовки учителей иностранных языков | Apr 1, 2024 |
Быкова, Светлана
Успенская, Валентина
Петросян, Гайк Саратикян, Лилит Ованнисян, Арусяк
Мирзоян, Карине