Object

Title: Նախադպրոցական կրթության ժամանակակից հարացույցը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիւ:

2018

Համար:

1-2 (34-35)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Карапетян В. С., Даллакян А. М., Геворгян С. Р., Karapetyan V. S., Dallakyan A. M., Gevorgyan S. R.

Այլ վերնագիր:

Modern Paradigm Of Preschool Education ; Современная парадигма дошкольного образования

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Ծածկոյթ:

58-63

Ամփոփում:

Հոդվածում հիմնավորվում է նախադպրոցական կրթության գործող հարացույցի վերանայման, նախադպրոցական հաստատություններում կրթական գործընթացի կազմակերպման ուղենիշների ճշգրտման անհրաժեշտությունը: Բնութագրվում և վերլուծվում են մերօրյա նախադպրոցական կրթության համակարգում զուգահեռաբար գործող հարացույցները, քննարկվում են դրանց տարբերությունները՝ կրթական գործընթացում երեխայի դերակատարման աստիճանի /չափի/ կարևորման տեսանկյունից: Ներկայացվում են սիներգետիկ հարացույցի առանձնահատկությունները, առաջարկվում է նախադպրոցական կրթության հարացույցների համադրման ուրույն տարբերակ:
В статье обоснована необходимость пересмотра действующей парадигмы дошкольного образования и уточнения современных ориентиров организации образовательного процесса в дошкольных учреждениях. Охарактеризованы и проанализированы параллельно действующие на сегодняшний день парадигмы, представлены их различия с позиции личностного участия ребенка в образовательном процессе. Рассмотрены особенности синергетической парадигмы дошкольного образования, предложен вариант интегрирования трех личностно-центрированных парадигм, который позволит формировать у дошкольников навыки самоорганизации и самоуправления.
The article substantiates the necessity of revision the current paradigm of preschool education. This paper attempts to set out the similarities and differences between the various paradigms from the position of the child's personal participation in the educational process. The author represents the features of the synergetic paradigm of education and suggests the integrated paradigm.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:371623

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Apr 16, 2024

In our library since:

Mar 25, 2024

Number of object content hits:

8

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/401538

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information