Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2018

Number:

1-2 (34-35)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Карапетян В. С., Даллакян А. М., Геворгян С. Р., Karapetyan V. S., Dallakyan A. M., Gevorgyan S. R.

Title:

Նախադպրոցական կրթության ժամանակակից հարացույցը

Other title:

Modern Paradigm Of Preschool Education ; Современная парадигма дошкольного образования

Creator:

Կարապետյան, Վ. Ս. ; Դալլաքյան, Ա. Մ. ; Գևորգյան, Ս. Ռ.

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Subject:

Կրթություն

Uncontrolled Keywords:

հարացույց ; կրթության սիներգետիկ հարացույց ; ինքնակազմակերպում ; անձնային աճ ; ինքնավարություն

Coverage:

58-63

Abstract:

Հոդվածում հիմնավորվում է նախադպրոցական կրթության գործող հարացույցի վերանայման, նախադպրոցական հաստատություններում կրթական գործընթացի կազմակերպման ուղենիշների ճշգրտման անհրաժեշտությունը: Բնութագրվում և վերլուծվում են մերօրյա նախադպրոցական կրթության համակարգում զուգահեռաբար գործող հարացույցները, քննարկվում են դրանց տարբերությունները՝ կրթական գործընթացում երեխայի դերակատարման աստիճանի /չափի/ կարևորման տեսանկյունից: Ներկայացվում են սիներգետիկ հարացույցի առանձնահատկությունները, առաջարկվում է նախադպրոցական կրթության հարացույցների համադրման ուրույն տարբերակ:
В статье обоснована необходимость пересмотра действующей парадигмы дошкольного образования и уточнения современных ориентиров организации образовательного процесса в дошкольных учреждениях. Охарактеризованы и проанализированы параллельно действующие на сегодняшний день парадигмы, представлены их различия с позиции личностного участия ребенка в образовательном процессе. Рассмотрены особенности синергетической парадигмы дошкольного образования, предложен вариант интегрирования трех личностно-центрированных парадигм, который позволит формировать у дошкольников навыки самоорганизации и самоуправления.
The article substantiates the necessity of revision the current paradigm of preschool education. This paper attempts to set out the similarities and differences between the various paradigms from the position of the child's personal participation in the educational process. The author represents the features of the synergetic paradigm of education and suggests the integrated paradigm.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան