Օբյեկտ

Վերնագիր: Նախադպրոցական կրթության ժամանակակից հարացույցը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիվ:

2018

Համար:

1-2 (34-35)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Карапетян В. С., Даллакян А. М., Геворгян С. Р., Karapetyan V. S., Dallakyan A. M., Gevorgyan S. R.

Այլ վերնագիր:

Modern Paradigm Of Preschool Education ; Современная парадигма дошкольного образования

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Ծածկույթ:

58-63

Ամփոփում:

Հոդվածում հիմնավորվում է նախադպրոցական կրթության գործող հարացույցի վերանայման, նախադպրոցական հաստատություններում կրթական գործընթացի կազմակերպման ուղենիշների ճշգրտման անհրաժեշտությունը: Բնութագրվում և վերլուծվում են մերօրյա նախադպրոցական կրթության համակարգում զուգահեռաբար գործող հարացույցները, քննարկվում են դրանց տարբերությունները՝ կրթական գործընթացում երեխայի դերակատարման աստիճանի /չափի/ կարևորման տեսանկյունից: Ներկայացվում են սիներգետիկ հարացույցի առանձնահատկությունները, առաջարկվում է նախադպրոցական կրթության հարացույցների համադրման ուրույն տարբերակ:
В статье обоснована необходимость пересмотра действующей парадигмы дошкольного образования и уточнения современных ориентиров организации образовательного процесса в дошкольных учреждениях. Охарактеризованы и проанализированы параллельно действующие на сегодняшний день парадигмы, представлены их различия с позиции личностного участия ребенка в образовательном процессе. Рассмотрены особенности синергетической парадигмы дошкольного образования, предложен вариант интегрирования трех личностно-центрированных парадигм, который позволит формировать у дошкольников навыки самоорганизации и самоуправления.
The article substantiates the necessity of revision the current paradigm of preschool education. This paper attempts to set out the similarities and differences between the various paradigms from the position of the child's personal participation in the educational process. The author represents the features of the synergetic paradigm of education and suggests the integrated paradigm.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:371623

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 25, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

8

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/401538

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն