Օբյեկտ

Վերնագիր: Проблема развития профессиональной компетентности учителя в системе последипломного образования: европейский и национальный опыт

Ստեղծողը:

Коваленко, Л. В.

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիվ:

2018

Համար:

1-2 (34-35)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Կովալենկո Լ. Վ., Covalenco L. V.

Այլ վերնագիր:

Ուսուցչի մասնագիտական կոմպետենտության զարգացման հիմնախնդիրը հետբուհական կրթական համակարգում. Եվրոպական և ազգային փորձ ; The Problem Of The Development Of Teacher's Professional Competence In Post-Graduate Educational System: European And National Experience

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Ծածկույթ:

128-134

Ամփոփում:

В статье рассмотрены европейский и национальный опыт решения проблемы развития профессиональной компетентности современного учителя в системе последипломного образования. Проведен исследованы анализ основные принципы функционирования современных систем профессионального совершенствования умения педагогов, направленных на достижение диалектической взаимосвязи, взаимодействия и взаимодополнения условий реализации задач андрагогики. Проанализированы основные положения отечественных и международных официальных документов по развитию профессиональной компетентности современного учителя.
Հոդվածում դիտարկվում է ժամանակակից ուսուցչի մասնագիտական կոմպետենտության զարգացմանը միտված հիմնախնդրի լուծման եվրոպական և ազգային փորձը: Վերլուծված են մանկավարժների մասնագիտական կատարելագործման ժամանակակից համակարգի գործառնության հիմնական սկզբունքները, որոնցով կարելի է ապահովել դիալեկտիկական փոխադարձ կապերը և փոխգործողություններն անդրագոգիկայի իրականացման պայմաններում: Ընդհանրացված են ուսուցչի մասնագիտական կոմպետենտության վերաբերյալ պաշտոնական փաստաթղթերի հիմնական դրույթները:
The European and national experience aimed at the solution of the problem of development of modern teacher's professional competence is viewed in the article. The main principles of implementing the modern system of pedagogues' professional perfection have been analyzed, with which dialectical interconnections and interactions can be provided in the conditions of realizing andragogy. The fundamental tenets of official documents on teacher's professional competence have been summarized.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:371633

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 25, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

14

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/401548

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն