Object

Title: Գրաֆիկական դիզայնը և նրա զարգացման ուղղությունները միջազգային պրակտիկայում

Ստեղծողը:

Աղլամազյան, Արտակ

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Պարբերականն ընդգրկում է արվեստի պատմության և հումանիտար գիտությունների ոլորտի ուսումնասիրություններ, թարգմանություններ և ուսումնամեթոդական հետազոտություններ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գեղարվեստի ակադեմիայի Տարեգիրք=Yearbook of the Academy of Fine Arts=Ежегодник академии художеств

Հրապարակման ամսաթիվ:

2014-2015

Համար:

2-3

ISSN:

1829-4278

Պաշտոնական URL:

www.yearbook.yafa.am

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Агламазян Артак

Այլ վերնագիր:

Графический дизайн: направления его развития в международной практике

Համատեղ հեղինակները:

Երևանի գեղարվեստի պետական ակադեմիա

Ծածկույթ:

257-266

Ամփոփում:

Graphic design is an art-project activity to create a harmonious and effective visual communication medium. Graphic design, as a scientific field, can be attributed to a number of professions of artistic and visual arts based on the visual communication and visual presentation. Graphic design uses symbols, images, texts, certain words, “combining” these elements in artistic compositions, realizing creative idea of the artist, using various methods and techniques for that. besides visual images, texts and space, graphic design also includes motion, time, interactivity, applying economic, marketing and cultural communications. Графический дизайн – художественно-проектная деятельность по созданию гармоничной и эффективной визуально-коммуникативной среды. Графический дизайн, как научную область, можно отнести к числу профессий художественного и изобразительного творчества, основывающихся на визуальной коммуникации и представлениях. Графический дизайн использует символы, изображения, тексты, отдельные слова, ,,соединяя’’ эти элементы в художественные композиции, реализуя творческий замысел художника, используя для этого разные методы и приемы. Помимо визуального образа, текста, пространства, графический дизайн включает в себя также движение, время, интерактивность, применяя экономические, маркетинговые и культурные коммуникации.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:368337 ; doi:10.54503/1829-4278

Լեզու:

hy

Object collections:

Last modified:

Feb 4, 2024

In our library since:

Jan 18, 2024

Number of object content hits:

101

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/398104

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information