Նիւթ

Վերնագիր: Психолого–педагогические условия развития коммуникативной деятельности учащихся с умственным дизонтогенезом

Ստեղծողը:

Проскурняк, Елена

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիւ:

2013

Հատոր:

1

Համար:

2

ISSN:

1829–1295

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Պրոսկուրնյակ Ելենա, Proskurnyak Yelena

Այլ վերնագիր:

Մտավոր հետամնաց երեխաների հաղորդակցման զարգացման հոգեբանական և մանկավարժական գործոնները ; Psychological And Pedagogical Conditions Of The Development Of Communicative Activities Of Students With Mental Delay

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

82-91

Ամփոփում:

Հոդվածում արծարծվում է հաղորդակցման գաղափարը, և դրա զարգացումը մտավոր հետամնաց դեռահասների մոտ: Ինչպես նաև հոդվածում սահմանված են հաղորդակցման ցուցանիշները, չափանիշները, և դրա զարգացման հոգեբանական և մանկավարժական գործոնները:
In the given article the concept of “communicative activity”, feature of its development in pupils of teenage age with intellectual infringement of development is analyzed. On the basis of structural components its indicators, criteria are allocated, psychological and pedagogical conditions for its optimum development in the given contingent are defined.

Հրատարակութեան վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:372990

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Apr 12, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Apr 12, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

7

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/403021

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն