Օբյեկտ

Վերնագիր: Психолого–педагогические условия развития коммуникативной деятельности учащихся с умственным дизонтогенезом

Ստեղծողը:

Проскурняк, Елена

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիվ:

2013

Հատոր:

1

Համար:

2

ISSN:

1829–1295

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Պրոսկուրնյակ Ելենա, Proskurnyak Yelena

Այլ վերնագիր:

Մտավոր հետամնաց երեխաների հաղորդակցման զարգացման հոգեբանական և մանկավարժական գործոնները ; Psychological And Pedagogical Conditions Of The Development Of Communicative Activities Of Students With Mental Delay

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

82-91

Ամփոփում:

Հոդվածում արծարծվում է հաղորդակցման գաղափարը, և դրա զարգացումը մտավոր հետամնաց դեռահասների մոտ: Ինչպես նաև հոդվածում սահմանված են հաղորդակցման ցուցանիշները, չափանիշները, և դրա զարգացման հոգեբանական և մանկավարժական գործոնները:
In the given article the concept of “communicative activity”, feature of its development in pupils of teenage age with intellectual infringement of development is analyzed. On the basis of structural components its indicators, criteria are allocated, psychological and pedagogical conditions for its optimum development in the given contingent are defined.

Հրատարակության վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:372990

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 12, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Apr 12, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

7

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/403021

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն