Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Особенности обучения интегрированного предмета «Я и окружающий мир» в начальной школе в контексте инклюзивного образования ; "Me An The Surrounding World" Implemented Course's Teaching Features In The Context Of Inclusive Education In Basic School
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Հոդվածում քննարկվել է տարրական դպրոցում «Ես և շրջակա աշխարհը» ինտեգրված դասընթացի ուսուցման առանձնահատկությունները ներառական կրթության իրականացման համատեքստում: Հիմնավորվել է, որ ներառական կրթության պայմաններում դասընթացի ուսուցման արդյունավետությունը կարելի է ապահովել տարբերակված ուսուցման տեխնոլոգիայի կիրառմամբ՝ զուգամիտելով այն կոլեկտիվ ուսուցման եղանակի հետ:
В статье рассматриваются некоторые аспекты и особенности обучения интегрированного предмета «Я и окружающих мир» в начальной школе в контексте инклюзивного образования. Обоснованно, что в условиях инклюзивного образования обучения интегрированного предмета «Я и окружающих мир» в начальной школе будет эффективно при применении дифференцированной технологии обучения.
In the article, there were discussed the implemented course's features in the context of inclusive education in basic school. It was also justified that under the conditions of inclusive education the efficiency of course learning can be insured by the use of differentiated education and converging it with the style of collective education.
Երևան
oai:arar.sci.am:371711
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Apr 16, 2024
Mar 26, 2024
7
https://arar.sci.am/publication/401622
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Հակոբյան, Ք. Հ., Տարրական դպրոցում «Ես և շրջակա աշխարհը» ինտեգրված դասընթացի ուսուցման առանձնահատկությունները ներառական կրթության համատեքստում | Apr 16, 2024 |
Սվաջյան, Ա. Հ.
Ազարյան, Ռ. Ն. Գրիգորյան, Մ. Ա.
Ստեփանյան, Ա. Հ.
Մարության, Մ. Կ. Ասատրյան, Ս. Ա.