Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2017

Number:

2-3 (31-32)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Оганисян А. Ф., Акопян Л. Г., Hovhanisyan A. F., Hakobyan L. H.

Title:

Մկրտիչ Կորյունի «Այգեպան Մոսին» հեքիաթի դասավանդման առանձնահատկությունները

Other title:

Научно-методические особенности преподавания сказки Мкртыча Корюна «Садовник Моси» ; Scientific Methods Of Teaching The Fairy Tale "Gardener Mosi" By Mkrtich Koryun

Creator:

Հովհաննիսյան, Ա. Ֆ. ; Հակոբյան, Լ. Հ.

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Subject:

Ուսուցման և դասավանդման մեթոդիկա

Uncontrolled Keywords:

ակադեմիական և սոցիալական նպատակներ ; ժողովրդական ստեղծագործություններ ; կարողությունների ձևավորում ; դաստիարակություն

Coverage:

36-40

Abstract:

Աշխատանքում ներկայացված են Մկրտիչ Կորյունի «Այգեպան Մոսին» հեքիաթի դասավանդման գիտամանկավարժական մոտեցումներըֈ Ժանրային ու բովանդակային առանձնահատկություններով պայմանավորված՝ այդ կարգի հեքիաթները նպաստում են սովորողի անհատականության ձևավորմանը, զարգացնում մի շարք կարողություններ, զինում գիտելիքների հարուստ պաշարով: Դրանց նպատակաուղղված ուսումնասիրումը կարող է նպաստել ինչպես մայրենիի, այնպես էլ հայոց լեզվի ծրագրային խնդիրների իրագործմանը, դասը վերածել առավել փոխներգործուն և աշխույժ գործընթացի:
В работе представлены научно-методические особенности преподавания сказки Мкртыча Корюна «Садовник Моси». Обусловленные жанровыми и содержательными особенностями, сказки способствуют формированию личности школьника, расширяют мировосприятие, развивают ряд навыков и вооружают богатым запасом знаний. Все это может способствовать реализации программных проблем родного языка, превратить урок в интерактивный и продуктивный процесс.
In this paper are presented the scientific methods of teaching the fairy tale "Gardener Mosi" by Mkrtich Koryun. Depending on their genre and content peculiarities these fairy tale aid the development of the personality in learners, help them to recognize the world better and develop different abilities. Their teaching can help to implement the goals and objectives stated in the curriculum of ―Mother Tongue‖ and ―Armenian Language‖ and turn the lesson into an interactive and effective process.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան