Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Other title:
Особенности обучения интегрированного предмета «Я и окружающий мир» в начальной школе в контексте инклюзивного образования ; "Me An The Surrounding World" Implemented Course's Teaching Features In The Context Of Inclusive Education In Basic School
Creator:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
տարբերակված ուսուցում ; ներդասարանային տարբերակում ; կոլեկտիվ ուսուցուման եղանակ ; հասկացման մակարդակ
Coverage:
Abstract:
Հոդվածում քննարկվել է տարրական դպրոցում «Ես և շրջակա աշխարհը» ինտեգրված դասընթացի ուսուցման առանձնահատկությունները ներառական կրթության իրականացման համատեքստում: Հիմնավորվել է, որ ներառական կրթության պայմաններում դասընթացի ուսուցման արդյունավետությունը կարելի է ապահովել տարբերակված ուսուցման տեխնոլոգիայի կիրառմամբ՝ զուգամիտելով այն կոլեկտիվ ուսուցման եղանակի հետ:
В статье рассматриваются некоторые аспекты и особенности обучения интегрированного предмета «Я и окружающих мир» в начальной школе в контексте инклюзивного образования. Обоснованно, что в условиях инклюзивного образования обучения интегрированного предмета «Я и окружающих мир» в начальной школе будет эффективно при применении дифференцированной технологии обучения.
In the article, there were discussed the implemented course's features in the context of inclusive education in basic school. It was also justified that under the conditions of inclusive education the efficiency of course learning can be insured by the use of differentiated education and converging it with the style of collective education.
Place of publishing:
Երևան