Նիւթ

Վերնագիր: Ավագ դպրոցականների հաղորդակցական գործունեության բաղադրիչներն ու հոգեբանական առանձնահատկությունները

Ստեղծողը:

Ալոյան, Ա. Մ.

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիվ:

2017

Համար:

2-3 (31-32)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Алоян А. М., Aloyan A. M.

Այլ վերնագիր:

Психологические особенности и компоненты коммуникативной деятельности старшеклассников ; Investigations Of Psychological Features And Components Of Communication Activity High School Children

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Ծածկույթ:

15-19

Ամփոփում:

Հետազոտվել է ավագ դպրոցականների հաղորդակցական գործունեությունը, տրվել են կառուցվածքային վերլուծությունները: Անդրադարձ է կատարվել ավագ դպրոցականների սոցիալական նույնականացմանը, ինքնագիտակցության ձևավորմանը, ինչպես նաև ուսումնասիրվել են տարիքային տվյալ փուլում հաղորդակցման ու շփման յուրահատկությունները: Հետազոտությունների արդյունքները ցույց են տվել, որ ավագ դպրոցականների հաղորդակցական գործունեության բաղադրիչները տարիքային այս փուլում ընդգրկում են անհատի սոցիալականացման հիմնական գործոնները: Հետևաբար, վերջինիս զարգացմանն ուղղված քայլերը կնպաստեն ավագ դպրոցականի սոցիալականացման ողջ գործընթացին:
В статье исследована коммуникационная деятельность детей старшего школьного возраста, дан структурный анализ деятельности. Ссылаясь на социальную идентичность и развитие самосознания данной возрастной группы, были исследованы особенности их общения. Результаты исследования показывают, что компоненты коммуникативной деятельности детей старшего школьного возраста на этом возрастном этапе включают в себя основные факторы социализации индивида. Следовательно шаги, направленные на развитие коммуникативной деятельности старшеклассников будут содействовать процессу их социализации в целом.
In the article, the communicative activity of children of senior school age was investigated, structural analysis of activity was given. Referring to the social identity and development of self-awareness of this age group, the features of their communication were studied. The results of these investigations show that the components of the communicative activity of the senior school age children on this age stage include the main factors of the socialization of the individual. Consequently the steps which are directed to development of the communicative activity of the senior school age children will promote the process of their socialization in common.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:371692

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Mar 26, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

20

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/401556

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն