Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2017

Number:

2-3 (31-32)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Балян К. В., Нерсисян Р. С., Петросян А. Л., Галечян Л. М., Balyan Q. V., Nersisyan H. S., Petrosyan A. L., Khalechyan L. M.

Title:

Պրոբլեմային իրավիճակների ստեղծումը՝ դպրոցում «Ծծմբական թթու» թեման դասավանդելիս

Other title:

Cоздание проблемных ситуаций при изучении в школе темы «серная кислота» ; Creation Of Problem Situations In Learning Of Lesson ’’Sulfuric Acid’’ At School

Creator:

Բալյան, Ք. Վ. ; Ներսիսյան, Հ. Ս. ; Պետրոսյան, Ա. Լ. ; Ղալեչյան, Լ. Մ.

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Subject:

Ուսուցման մեթոդաբանություն

Uncontrolled Keywords:

պրոբլեմային ուսուցում ; խթանում ; իմաստի ընկալում ; շռադատում ; ծծմբական թթու ; մետաղներ

Coverage:

30-35

Abstract:

Հոդվածում քննարկված է պրոբլեմային ուսուցման մեթոդի կիրառմամբ իրականացված «Ծծմբական թթու» թեմայով դասանյութը: Առաջարկած խնդրահարույց իրավիճակը հանգուցալուծում է ստացել փորձնական աշխատանքից ստացված արդյունքների ամփոփման և ամրագրման հիման վրա: Նմանատիպ մոտեցումը նպաստում է աշակերտի քիմիական մտածողության զարգացմանը:
В статье, на примере темы «Серная кислота», обсуждена одна из разновидностей инновационной методики в образовании – проблемное обучение, которое направлено на развитие самостоятельности обучаемых и играет большую роль для стимуляции творческой и развития исследовательской деятельности учащихся в процессе обучения.
In this article discusses one of innovations in education technique is the method of problem-based learning which is directed on development of pupils independence, which plays a big role for stimulation of creativity and formation of research activity of them during training of lesson ’’Sulfuric acid’’.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան