Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Date of publication:

2014

Number:

2-3 (26-27)

ISSN:

1829-0531

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

Арутюнян Рубина, Harutyunyan Rubina

Title:

Սովորողների տրամաբանական մտածողության զարգացումը միջին դպրոցում դերբայական դարձվածն ուսուցանելիս

Other title:

Развитие рассудительного мышления обучающихся в средней школе в процессе обучения деепричастного оборота ; The development of the logical thinking of students in secondary school in thescope of the study of Participle Phrases

Creator:

Հարությունյան, Ռուբինա

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Մանկավարժություն ; Դասավանդման մեթոդիկա հայերեն լեզվի

Uncontrolled Keywords:

հիմնական դպրոց ; ուսուցում ; տրամաբանական մտածողության զարգացում

Coverage:

268-287

Abstract:

В статье предсавлен процесс обучения деепричастного оборота в девятом классе. В процессе изучения данной темы пристальное внимание уделяется на 1. формирование деепричастного оборота, 2. разных синтаксических ролях деепричяатного оборота в предложениях, 3. порядок слов и пунктуации. Обучение данной темы осуществляется как традиционными, так к современными методами, которые сопоставлены различными упражнениями путем выполнения упражнений, ученики сами приходят к определению различных правил.
In the learning process of aforementioned topic the following points are important The article presents the PL study in secondary education in basic school, mainly in the 9th grade. 1. the formulation of PP 2. the role of syntax in PP 3. the place of PP in the sentence and its punctuation. The study of the topic is presented with the combination of traditional and modern methods, which are combined with various exercises. The process of carrying out the tasks eventually leads the students to generalizations and definitions.
Հոդվածում ներկայացված է ԴԴ-ի ուսուցումը հանրակրթության հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանում։ Նշված թեմայի ուսուցման գործընթացում կարևորվում են. 1. ԴԴ-ի ձևավորումը 2. ԴԴ-ի շարահյուսական պաշտոնը նախադասության մեջ 3. ԴԴ-ի շարադասությունը և կետադրությունը։ Թեմայի ուսուցումը ներկայացվում է ավանդական և ժամանակակից մեթոդների համադրմամբ, որոնք զուգակցվում են տարաբնույթ վարժություններով։ Առաջադրանքների կատարման ճանապարհով աշակերտներն իրենք են հանգում ընդհանրացումների, սահմանումների։

Place of publishing:

Երևան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան