Օբյեկտ

Վերնագիր: Քաղաքական PR տեխնոլոգիաների կիրառումը հայաստանյան հեռուստաընկերություններում

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիվ:

2014

Համար:

2-3 (26-27)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

349-358

Ամփոփում:

Փորձել ենք համակարգել հայաստանյան քաղաքական իրականության մեջ կիրառվող կառավարման տեխնոլոգիաները և վեր հանել տվյալ ոլորտում առկա զարգացման միտումներն ու գործող ավանդույթները: Ավելի պարզ և առարկայական ձևով ենք ներկայացրել «Քաղաքական PR» գիտակարգի բարդ հասկացությունները, մեթոդներն ու տեխնոլոգիաները: Առաջադրված խնդիրը հասկանալու համար ուսումնասիրել ենք Հայաստանի չորս հեռուստաընկերությունների (Հ1, Հ2, Երկիր Մեդիա, Կենտրոն) եթերում առկա դրսևորումներն ու վեր հանել առանձնահատկություններն ու մատնանշել խնդիրները: Աշխատանքի հիմքում Հայաստանում անցկացված 2013թ-ի նախագահի ընտրություններն են: Անդրադարձել թեկնածուներից յուրաքանչյուրի կողմից կիրառված քաղաքական տեխնոլոգիաներին, կարգախոսների ընտրությանը, քաղաքական գործիչների իմիջին: Անդրադարձել ենք քաղաքական PR գործիքներին, ընտրական գործընթացների վերաբերյալ օբյեկտիվ տեղեկատվություն ստանալու անհնարինության պայմաններում նախընտրական շրջանի սոցիալ- հոգեբանական մթնոլորտի փոփոխության դինամիկային, նախընտրական քարոզարշավի կազմակերպման առանձնահատկություններին և ձևավորման հիմնական օրինաչափություններին, ինչպես նաև՝ թեկնածուների նախընտրական ծրագրերին, կարգախոսներին, հեռուստատեսության դերին:
В основе работы президентские выборы, прошедшие в Армении в 2013 году. Мы систематизировали технологии, которые применяются в управлении в политических реалиях Армении, выявили тенденции развития и существующие традиции в данной отрасли. Для того, чтобы понять вышеуказанный вопрос, мы изучили освещение политических событий в эфире четырех армянских телеканалов (Первый канал Армении, Второй канал Армении, Еркир Медия, Кентрон), выявили особенности и указали на проблемы. Мы изучили политические технологии, которые использовали кандидаты, изучили выбор слоганов, имидж политических деятелей, динамику изменения социально-психологической атмосферы во время предвыборного периода в условиях отсутствия возможности получения объективной информации о процессе выборов, a также организационные особенности предвыборной кампании и основные закономерности ее формирования.
We tried to coordinate the management technologies applied in Armenia political life and identify the development trends and viable traditions of the given sector. We have presented the complex concepts, methods and technologies of the science branch entitled “The Political PR” in a clearer and substantial way In order to fully understand the raised issues, we have made a thorough research of all the programs produced by four TV companies (H1, H2, Yerkir Media, Kentron) of Armenia and identified the peculiar features/issues. Our main focus was the presidential elections of the Republic of Armenia held in 2013, highlighting the political technologies applied by each of the candidates, the selection of slogans, public image, political PR tools, the provision of unbiased information about the political processes in unbearable conditions. We have touched upon such topics as the change dynamics of social-psychological environment in pre-selection period, the features and principles of the organization and development of the presidential campaign, as well as the pre-selection agenda and slogans of the candidates and the TV companies’ role in presentation of the above mentioned.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:369831

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Mar 18, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Feb 12, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

44

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/399628

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն