Նիւթ

Վերնագիր: Բայի ուսուցումն այլալեզու ուսանողներով համալրված խմբերում

Ստեղծողը:

Մուրադյան, Լ.Կ.

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիւ:

2020

Համար:

1-2 (37-38)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Myradyan L. K., Мурадян Л. К.

Այլ վերնագիր:

Обучение глагола в группах с иностранными студентами ; The Nouns Study In Groups With Foreign Student

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Ծածկոյթ:

50-54

Ամփոփում:

Վերջին տարիներին արտասահմանցի անգլախոս ուսանողների Հայաստանում սովորելու ցանկությանը զուգահեռ՝ տարբեր բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում անհրաժեշտաբար կազմվել են հայերենի` որպես օտար լեզվի դասավանդման ծրագրեր, մշակվել է մեթոդական գրականություն: Այնուամենայնիվ, առաջադիր խնդիրն ամբողջությամբ ուսումնասիրված չէ, և որոնումները շարունակվում են: Տարիներ շարունակ Խորհրդային Հայաստանի մանկավարժներն ու լեզվի մշակները հայերենն իբրև մայրենի լեզու են դիտարկել և ուսումնասիրել, կատարել զանազան մեթոդական մշակումներ մայրենիի դպրոցական և բուհական դասավանդման գործընթացում: Օտար լեզուների ուսուցման ժամանակակից մեթոդներից գերակշռող են նրանք, որոնք ապահովում են արագ հաղորդակցություն։ Այս առումով շատ ենք կարևորում հայերենի՝ իբրև օտար լեզվի ուսուցման գործընթացում «Բայ» խոսքի մասի ուսուցման առանձնահատկություններին անդրադառնալը, որն էլ ներկայացնում ենք այս հոդվածում։
Статья посвящена обучению армянского - как иностранного языка. После приобретения способности записи и чтения, учащиеся могут читать и переводить тексты, которые включают в себя основные структуры языка и разговорных формул. Это может помочь иностранным студентам в процессе повседневной коммуникации. На основе многолетнего опыта мы разработали методику, и в этой статье мы представляем наши наблюдения на тему обучения глаголам.
This article is about the acquisition of the Armenian language as a foreign language. After acquisition of writing and reading abilities, the learners can read and translate the texts, which include the basic language structures and conversational formulas. These can help foreign students in everyday leaving and communication process. Having many years of experience, we discuss the Armenian language as a foreign language teaching issues and in this article we present our observations on the subject of teaching the Verbs.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:370547

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Feb 22, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

33

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/400369

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն