Object

Title: Հակոբ Կարապենցի գեղագիտական համակարգը

Publication Details:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Journal or Publication Title:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Date of publication:

2018

ISSN:

1829-4227

Official URL:


Additional Information:

Симонян Нанар, Simonyan Nanar

Other title:

Эстетическая система Акопа Карапенца ; Hakob Karapents' aesthetic system

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Coverage:

353-358

Abstract:

Սույն հոդվածում փորձ է արվում տալու սփյուռքահայ գրող Հակոμ Կարապենցի ստեղծագործական հարուստ ժառանգության ընդհանուր բնութագիրը: Նրա ստեղծագործությունն ամբողջապես փիլիսոփայական հարցումների դիմաց պատասխանների փնտրտուք է: Հակոբ Կարապենցին կարելի է և պետք է արժևորել նախ հայկական էկզիստենցիալիստական (գոյապաշտական) գեղարվեստական մտածողության շրջանակում: Ավանդույթի բերած կաշկանդումների դիմաց` գրողական «փրկության ճանապարհին» գոյապաշտները նախընտրում են «բացարձակ ազատության կարգախոսը»: Գրական հետաքրքրության երկրորդ դաշտն արդիապաշտ ուղղության ակունքն էր: Հ. Կարապենցն իր գրականությամբ նոր սահման է ուրվագծել:
В данной статье делается попытка дать общую характеристику богатого творческого наследия зарубежного армянского писателя Акопа Карапенца. Его творчество в целом является поиском ответов на философские вопросы. Творчество Карапенца можно оценивать в рамках армянского экзистенциального мышления. В противопоставление традиционным разграничениям “на пути спасения” экзистенциалисты предпочитают лозунг “абсолютной свободы”. Второе поле литературных интересов является истоком модернизма. Своей литературой Карапенц очертил новые грани.
This article attempts to give a general description of the rich heritage of Hakob Karapents, a diasporan Armenian writer. His work tries to answer philosophical questions. Hakob Karapents can and should be valued first, within the framework of the Armenian existentialist (artistic) artistic thinking. For the constraints of the tradition, the existentialists prefer the motto of "absolute freedom." The second field of literary interest was the source of modernity. Hakob Karapents outlined a new line in his literature.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Լիմուշ հրատ.

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:360073

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Jun 15, 2023

In our library since:

Jun 13, 2023

Number of object content hits:

18

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/389287

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information