Օբյեկտ

Վերնագիր: Фактор «мягкой силы» в образовательной политике стран Евразийского союза (на примере Российской Федерации и Республики Армения)

Ստեղծողը:

Енгоян, Пайлак

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Հրապարակման ամսաթիվ:

2018

ISSN:

1829-4227

Պաշտոնական URL:


Այլ վերնագիր:

The factor of “soft power” in education policy of the Eurasian Union countries (on the example of the Russian Federation and the Republic of Armenia) ; «Փափուկ ուժի» գործոնը Եվրասիական միության երկրների կրթական քաղաքականության մեջ (Ռուսաստանի Դաշնության և Հայաստանի Հանրապետության օրինակով)

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Ծածկույթ:

89-98

Ամփոփում:

Многие постсоветские республики не только стали объектами воздействия «мягкой силы» со стороны мировых центров силы, но и сами стали осваивать искусство его применения. Особое значение в применении «мягкой силы» имеет политика в области образования. Это особо касается тех стран, которые или сильно окрепли экономически и военно-политически, или же тех, которые получают серьезную поддержку со стороны крупных диаспоральных общин за рубежом. Наглядными примерами таких стран могут служить Россия и Армения. Первая располагает серьезными материальными возможностями для ведения эффективной образовательной политики, другая же склонна привлечь к своим инициативам армянскую диаспору.
Հետխորհրդային շատ հանրապետություններ ոչ միայն դարձան համաշխարհային ուժային կենտրոնների կողմից, փափուկ ուժիե կիրառման օբյեկտներ, այլև սկսեցին սեփական նախաձեռնություններն իրականացնել այդ ուղղությամբ: «Փափուկ ուժի» կիրառման գործում մեծ նշանակություն ունի երկրների քաղաքականությունը կրթական ոլորտում: Առավելապես դա վերաբերվում է այն երկրներին, որոնք կամ կարողացան ամրապնդվել տնտեսական և ռազմաքաղաքական առումներով, կամ ել լուրջ օժանդակություն ստացան ազդեցիկ սփյուռքի կողմից: Նման երկրների ցայտուն օրինակներից են Ռուսաստանը և Հայաստանը: Առաջինը արդյունավետ կրթական քաղաքականության իրականացման համար ունի անհրաժեշտ նյութական պաշարները, իսկ երկրորդը՝ հակված է սեփական նախաձեռնությունների աջակից դարձնել հայկական սփյուռքը:
The most part of post-Soviet states became not only objects of impact of “soft power” of global centers of power, but also started to study the art of its application. The policy in education sphere has a particular importance in the usage of “soft power”. It is very important for the states, which either are strengthened in economic and military-political sphere or get serious support from large Diaspora communities abroad. Illustrative examples are the countries like Russia and Armenia. The first state has serious material resources for effective education policy, and the second state usually engages the Armenian Diaspora for its initiatives.



Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Լիմուշ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360009

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 15, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 9, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

13

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389223

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն