Նիւթ

Վերնագիր: Մանկավարժական թանգարանների դերը կրթության և դաստիարակության գործում 20-րդ դարի սկզբին

Ստեղծողը:

Գրիգորյան, Ալվարդ

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Շուրջ չորս տասնամյակ դադարից հետո Հայաստանի պատմության թանգարանը վերսկսում է «Աշխատություններ Հայաստանի պատմության թանգարանի» պարբերականի հրատարակությունը։ Աշխատության հերթական՝ 8-րդ համարում ներկայացված են ՀՊԹ-ի կազմակերպած ՀՀ անկախության 30 ամյակին նվիրված հանրապետական գիտաժողովի զեկուցումների նյութերը, որոնք վերաբերում են թանգարանագիտությանը, մշակութաբանությանը, Հայաստանի հնագիտությանը, ազգագրությանը, նոր և նորագույն շրջանի պատմությանը։

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Աշխատություններ Հայաստանի պետական պատմական թանգարանի=Труды государственного исторического музея Армении=Proceedings of the History Museum of Armenia

Հրապարակման ամսաթիվ:

2021

Հատոր:

8

ISSN:

1829-0361

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Grigoryan Alvard, Григорян Алвард

Այլ վերնագիր:

The Role Of Pedagogical Museums In Education At The Beginning Of The 20th Century ; Роль педагогических музеев в образовательной и воспитательной работе в начале 20-ого века.

Ծածկույթ:

29-34

Ամփոփում:

After the October Revolution in 1917 museum­educational reforms were carried out, in which aesthetic education had a special place. According to the museum reform, the educational works were given a new lease of life. Many of the leading Armenian intellectuals were imbued with the idea of creating a pedagogical museum in Armenia at the beginning of the 20th century. Practical steps were taken in that direction when in 1910 Varvara Kananyan donated 30,000 rubles to the Mother See to establish a pedagogical museum at the Georgian Seminary. Well­known pedagogue Gurgen Edilyan considered that the creation of a pedagogical museum would greatly contribute to the expansion of the students’ practical work. The establishment of the Central Pedagogical Museum of Armenia on December 18, 1921 was a continuation of the traditions on new ideological grounds of the Etchmiadzin Pedagogical Museum, which was closed by the Soviet authorities.
После Октябрьской революции 1917 г. были проведены музейно­просветительские реформы, в которых особое место было отведено эстетическому воспитанию. Реформа музейной деятельности вдохнула новую жизнь в просветительскую работу. Создание педагогических музеев по инициативе органов народного образования было наиболее типичным для российской действительности. Многие ведущие представители армянской интеллигенции были проникнуты идеей создания педагогического музея в Армении в начале 20 века. Практические шаги в этом направлении были сделаны, когда в 1910 г. Варвара Кананян пожертвовала 30 тысяч рублей на создание педагогического музея при Геворгянской духовной семинарии в Первопрестольном Эчмиадзине. В 1911 г. известный педагог Гурген Эдилян написал по этому поводу специальную статью в журнале «Арарат», в которой справедливо считал, что создание педагогического музея внесет большой вклад в расширение кругозора студентов, повысит эффективность их практической работы, поможет подготовить хороших специалистов. Создание 18 декабря 1921 года Центрального педагогического музея Армении было продолжением традиций Эчмиадзинского педагогического музея, закрытого Советской властью, на новой идеологической основе.


Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Հայաստանի պատմության թանգարան

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:347050

Լեզու:

hy

Գլխավոր նշում:

ՀՀ անկախության 30 ամյակին նվիրված հանրապետական գիտաժողովի նյութեր

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Nov 27, 2023

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Mar 6, 2023

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

40

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/375990

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն