Նիւթ

Վերնագիր: Հովհան Օձնեցու ծորուն շարականների ոճական առանձնահատկությունները

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի տարեգիրք = Komitas museum-institute yearbook

Հրապարակման ամսաթիւ:

2018

Հատոր:

Գ

ISBN:

978–9939–9134–8–3

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Арутюнян Асмик, Harutyunyan Hasmik

Այլ վերնագիր:

The Stilistic Pecularities of Hovhan Odzneci’s Embellished Hymns ; Стилистические особенности распевных шараканов Ована Одзнеци

Աջակից(ներ):

Պատ. խմբ.՝ Տաթևիկ Շախկուլյան

Ամփոփում:

На протяжении своего 11-летнего правления армянский католикос Ован Одзнеци (717—728) со всей скрупулезностью и беспристрастьем заботился об упорядочении богослужения в Армянской Апостольской Церкви, способствовал укоренению и функционированию жанра канона, а также сочинил или восстановил около 30 шараканов, посвященных праздников святых. В них сочетались все типы армянского гимнетворчества, в том числе протяжные песнопения, которые уникальны своими гласовыми, метро-ритмическими и другими стилистическими особенностями. Последние в дальнейшем подготовили почву для расцвета искусства тагов.
During his 11 years of prelacy Hovhan Odznetsi (717—728) cautiously took care of the worship arrangements in the Armenian Apostolic Church. He not only embedded and stabilized the Cycle of Canon in the Armenian Chant, but also composed or “re–sang” over 30 hymns dedicated to the Saints’ Day. The latter displayed all the types of Armenian hymns, including florid style songs, which are unique due to their modal, rhythmic and other stylistic features. Those chants became the best preparation for the art of the tałs, that posesses more individualized characteristics.
Հովհան Օձնեցին իր հովվապետության 11 տարիների ընթացքում (717— 728) ամենայն նախանձախնդրությամբ հոգ է տարել Հայաստանյայց Առաքելական Եկեղեցու պաշտամունքային կարգավորությանը։ Ոչ միայն արմատավորել է ու կայունացրել կանոնի կարգը մեզանում, այլ նաև հորինել կամ վերերգել է սրբոց տոների համար շուրջ 30 շարական: Դրանցում խտացած արտահայտություն են ստացել հայ հիմներգության բոլոր տեսակները, այդ թվում՝ ծորուն երգատեսակները, որոնք յուրահատուկ են իրենց ձայնեղանակային, մետրառիթմական և ոճական այլ հատկանիշներով: Վերջիններս լավագույնս նախապատրաստեցին հետագայում առավել անհատականացված նկարագիր ունեցող տաղային արվեստի զարգացումը:


Բովանդակութիւն:

ԳԼՈՒԽ Գ. Միջնադարյան երաժշտություն
CHAPTER III: Medieval Music

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Կոմիտասի թանգարան-ին-տ. հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 233-247

Ֆիզիկական այլ նկարագրութիւն:

նոտա

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:270825

Գլխաւոր նշումը:

Սույն հատորն անդրադառնում է Կոմիտասի գիտական, ստեղծագործական և բանաստեղծական ժառանգությանը, ինչպես նաև մեթոդական մոտեցումներին։Նկատի ունենալով Կոմիտասի գիտական հետաքրքրությունները՝ ժողովածուններ կայացնում է նաև հայ երաժշտական ֆոլկլորագիտությանն ու միջնադարագիտությանն առնչվող հարցեր։ Հասցեագրված է երաժշտագետներին, արվեստաբաններին, մշակութաբաններին, միջնադարագետներին, ֆոլկլորագետներին,առհասարակ հայ երաժշտությամբ հետաքրքրվողներին։

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Apr 26, 2023

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 9, 2021

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

34

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/295080

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն