Journal or Publication Title:
Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի տարեգիրք = Komitas museum-institute yearbook
Date of publication:
Volume:
ISBN:
Additional Information:
Арутюнян Асмик, Harutyunyan Hasmik
Title:
Հովհան Օձնեցու ծորուն շարականների ոճական առանձնահատկությունները
Other title:
The Stilistic Pecularities of Hovhan Odzneci’s Embellished Hymns ; Стилистические особенности распевных шараканов Ована Одзнеци
Creator:
Contributor(s):
Subject:
Թանգարաններ ; Կոմիտաս Վարդապետ ; Միջնադարյան երաժշտություն
Uncontrolled Keywords:
Հովհան Օձնեցի ; ծորուն շարական ; ձայնեղանակ ; կարգ ; բարեփոխում
Abstract:
На протяжении своего 11-летнего правления армянский католикос Ован Одзнеци (717—728) со всей скрупулезностью и беспристрастьем заботился об упорядочении богослужения в Армянской Апостольской Церкви, способствовал укоренению и функционированию жанра канона, а также сочинил или восстановил около 30 шараканов, посвященных праздников святых. В них сочетались все типы армянского гимнетворчества, в том числе протяжные песнопения, которые уникальны своими гласовыми, метро-ритмическими и другими стилистическими особенностями. Последние в дальнейшем подготовили почву для расцвета искусства тагов.
During his 11 years of prelacy Hovhan Odznetsi (717—728) cautiously took care of the worship arrangements in the Armenian Apostolic Church. He not only embedded and stabilized the Cycle of Canon in the Armenian Chant, but also composed or “re–sang” over 30 hymns dedicated to the Saints’ Day. The latter displayed all the types of Armenian hymns, including florid style songs, which are unique due to their modal, rhythmic and other stylistic features. Those chants became the best preparation for the art of the tałs, that posesses more individualized characteristics.
Հովհան Օձնեցին իր հովվապետության 11 տարիների ընթացքում (717— 728) ամենայն նախանձախնդրությամբ հոգ է տարել Հայաստանյայց Առաքելական Եկեղեցու պաշտամունքային կարգավորությանը։ Ոչ միայն արմատավորել է ու կայունացրել կանոնի կարգը մեզանում, այլ նաև հորինել կամ վերերգել է սրբոց տոների համար շուրջ 30 շարական: Դրանցում խտացած արտահայտություն են ստացել հայ հիմներգության բոլոր տեսակները, այդ թվում՝ ծորուն երգատեսակները, որոնք յուրահատուկ են իրենց ձայնեղանակային, մետրառիթմական և ոճական այլ հատկանիշներով: Վերջիններս լավագույնս նախապատրաստեցին հետագայում առավել անհատականացված նկարագիր ունեցող տաղային արվեստի զարգացումը:
Table of contents:
ԳԼՈՒԽ Գ. Միջնադարյան երաժշտություն
CHAPTER III: Medieval Music
Place of publishing:
Երևան