Օբյեկտ

Վերնագիր: Կոմիտասյան բազմաձայնության առանձնահատկությունների շուրջ

Ստեղծողը:

Դանիել Երաժիշտ

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի տարեգիրք = Komitas museum-institute yearbook

Հրապարակման ամսաթիվ:

2018

Հատոր:

Գ

ISBN:

978–9939–9134–8–3

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Daniel Yerazhisht, Даниел Еражишт

Այլ վերնագիր:

Features of Komitas’s Polyphony ; Об особенностях Комитасовской полифонии

Աջակից(ներ):

Պատ. խմբ.՝ Տաթևիկ Շախկուլյան

Ամփոփում:

Նախքան Կոմիտասի արվեստին անդրադառնալը՝ հոդվածի հեղինակը հակիրճ մի պատմական էքսկուրս է կատարում պոլիֆոնիայի ծագման և սրա հետ կապված՝ երաժշտության հորիզոնների ընդլայնման, նոր արտահայտչամիջոցների գոյացման վերաբերյալ: Նա նշում է տարածականությունը, երաժշտության շարժման բազմավեկտորությունը, որպես միկրոտիեզերք՝ մակրոտիեզերքի արտացոլման հնարավորությունը և այլն: Կիրառելով երաժշտագետների և փիլիսոփաների ուսումնասիրությունների արդյունքները, գումարելով սեփական դիտարկումները՝ հոդվածագիրը վերլուծում և մեկնաբանում է Կոմիտասի բազմաձայնությունը, նրա առանձնահատկությունները, դիտելով այն որպես դասական պոլիֆոնիայի, հայ ժողովրդական և հոգևոր երգարվեստից բխեցրած բազմաձայնության օրգանական միաձույլ շարադրանք:
Before referring to Komitas’s art, the author of the article conducts an excursion into the history of the emergence of polyphony, as well as touches upon the broadening of music horizons and the acquisition of new artistic devices. He points out the spatiality in polyphony, the multi–vectoral ability of music motion, the possibility of reflecting macrocosm within microcosm, etc. While applying the outcome of the research conducted by musicologists and philosophers and complementing the latter with his own views on the subject, the author of the article analyzes and interprets Komitas’s polyphony and its features. He considers Komitas’s polyphony to have appeared as an organic fusion of classical music with the polyphony deriving from the Armenian folk and sacred chant.
Прежде чем обратиться к искусству Комитаса, автор совершает короткий экскурс в историю формирования полифонии, и, в связи с этим, в расширение горизонтов музыки и возникновение новых средств выразительности. Он отмечает пространственность, многовекторность движения музыки, возможность отразить макрокосмос в микрокосмосе и т.д. Основываясь на результатах исследований музыковедов и философов и прибавляя к этому собственные наблюдения, автор статьи анализирует особенности полифонии Комитаса, рассматривая ее как органичный сплав классической полифонии и многоголосия, вытекающего из армянского народного и духовного песнетворчества.

Բովանդակություն:

ԳԼՈՒԽ Ա. Կոմիտաս
CHAPTER I: komitas

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Կոմիտասի թանգարան-ին-տ. հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 81-90

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:270778

Գլխավոր նշում:

Սույն հատորն անդրադառնում է Կոմիտասի գիտական, ստեղծագործական և բանաստեղծական ժառանգությանը, ինչպես նաև մեթոդական մոտեցումներին։Նկատի ունենալով Կոմիտասի գիտական հետաքրքրությունները՝ ժողովածուններ կայացնում է նաև հայ երաժշտական ֆոլկլորագիտությանն ու միջնադարագիտությանն առնչվող հարցեր։ Հասցեագրված է երաժշտագետներին, արվեստաբաններին, մշակութաբաններին, միջնադարագետներին, ֆոլկլորագետներին,առհասարակ հայ երաժշտությամբ հետաքրքրվողներին։

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 26, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 8, 2021

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

22

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/295030

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն