Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Обучениние косвенных дополнения глагола в старшей школе с помощью педагогической технолологии ; Teaching Indirect Object at High School by Pedagogical Technology
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Սույն աշխատանքի նպատակն է բայական անդամի անուղղակի խնդիր լրացումների ուսուցումը ներկայացնել մտածական գործողությունների փուլային ձևավորման տեխնոլոգիայով՝ որոշակի մշակված քայլաշարերով, հաջորդական, տրամաբանական անցումներով ձևավորելով շարահյուսական մակարդակի համակարգային գիտելիքներ, ցույց տալ թե ինչպես է լեզվական նյութի բաղադրամասերի գումարը վերաճում ուսուցման տեխնոլոգիական համակարգի, նպաստել սովորողների լեզվամտածողության, մտածական գործողությունների ակտիվության զարգացմանը:
В данной статье сделана попытка представить обучение косвенных дополнений глагола с помощью технологии поэтапного формирования умственных действий: имея в виду наш личный педагогический опыт и восприятие, а также инновационный подход к традиционной системе обучения. На примере обучения косвенных дополнение глагола представлены те концептуальные позиции, последовательность алгоритмов, с помощью которых обучение языкового материала становится реалистичным. Как концептуальные точки опоры мы выделили смысл глагола и формы выражения дополнения.
This article is an attempt to present indirect object teaching at high school by the technology of systematic formation of mental actions taking into consideration our individual teaching experience and perception as well as the innovative approach to traditional education. On the example of indirect object teaching are presented such conceptual points and consecutive steps, that make teaching of linguistic material realistic. As the basic concepts, verbal meaning and object expressing models have been emphasized.
Երևան
oai:arar.sci.am:369824
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Mar 18, 2024
Feb 12, 2024
16
https://arar.sci.am/publication/399617
Edition name | Date |
---|---|
Թորգոմյան, Սոֆի, Անուղղակի խնդիրների ուսուցումն ավագ դպրոցում տեխնոլոգիական մոտեցմամբ | Mar 18, 2024 |
Թորգոմյան, Սոֆի Հարությունյան, Ռուբինա
Միրիբյան, Նունե
Մկրտումյան, Գայանե
Աղաբեկյան, Ռ. Ջ. Գլխ. խմբ.՝ Պ. Ս․ Գևորգյան
Հարությունյան, Ռուբինա