Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար
Методические взгляды преподавания предмета “армяно- арабские культурно- исторические отношения” ; Methodological viewpoints of teaching the subject “Armenian-Arabian historical and cultural implications”
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հոդվածում ուսումնասիրության նյութ են դարձել վերոհիշյալ առարկայի դասավանդման հետ կապված հարցերը, սահմանվել են դասընթացի նպատակը և հիմնական խնդիրները: Ցույց է տրվել, որ այս դասընթացը նպատակ ունի նաև արաբագետ ուսանողների մոտ գործնական և տեսական հմտությունների ձևավորմանը, ճիշտ մեկնաբանելու նաև արդի շրջանում Մերձավոր Արևելքում, մասնավորապես արաբական երկրներում ընթացող քաղաքական գործընթացները:
В данной статье предметом изучения стали вопросы, связанные с преподаванием вышеотмеченного предмета, были определены цель и основные задачи курса. Было показано, что у курса имеется цель формирования у студентов- арабистов практических и теоретических навыков, умения правильно комментировать политические процессы, происходящие в данное время на Ближнем Востоке, в особенности в арабских странах.
Issues connected with the teaching of the subject mentioned above have become research material of this article. Purpose and general objectives of subject have been defined. It was shown that the aim of the course is to form practical and theoretical skills of arabist-students and their ability to comment ongoing political processes in Near East, especially in Arabian countries at the present
Երևան
oai:arar.sci.am:371346
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Mar 21, 2024
Mar 19, 2024
4
https://arar.sci.am/publication/401302
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Մկրտումյան, Գայանե, «Հայ-արաբական պատմամշակութային առնչություններ» առարկայի դասավանդման մեթոդաբանական հայեցակետերը | Mar 21, 2024 |
Թորգոմյան, Սոֆի Ջուլֆայան, Ռուզան
Միրիբյան, Նունե
Աղաբեկյան, Ռ. Ջ. Գլխ. խմբ.՝ Պ. Ս․ Գևորգյան
Հարությունյան, Ռուբինա