Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Date of publication:

2014

Number:

2-3 (26-27)

ISSN:

1829-0531

Official URL:

click here to follow the link

Title:

Անուղղակի խնդիրների ուսուցումն ավագ դպրոցում տեխնոլոգիական մոտեցմամբ

Other title:

Обучениние косвенных дополнения глагола в старшей школе с помощью педагогической технолологии ; Teaching Indirect Object at High School by Pedagogical Technology

Creator:

Թորգոմյան, Սոֆի ; Ջուլֆայան, Ռուզան

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Մանկավարժություն ; Դասավանդման մեթոդիկա

Uncontrolled Keywords:

բայ ; բայիմաստ ; ուղիղ խնդիր ; անուղղակի խնդիր ; էստաֆետ ; ալգորիթմ

Coverage:

253-267

Abstract:

Սույն աշխատանքի նպատակն է բայական անդամի անուղղակի խնդիր լրացումների ուսուցումը ներկայացնել մտածական գործողությունների փուլային ձևավորման տեխնոլոգիայով՝ որոշակի մշակված քայլաշարերով, հաջորդական, տրամաբանական անցումներով ձևավորելով շարահյուսական մակարդակի համակարգային գիտելիքներ, ցույց տալ թե ինչպես է լեզվական նյութի բաղադրամասերի գումարը վերաճում ուսուցման տեխնոլոգիական համակարգի, նպաստել սովորողների լեզվամտածողության, մտածական գործողությունների ակտիվության զարգացմանը:
В данной статье сделана попытка представить обучение косвенных дополнений глагола с помощью технологии поэтапного формирования умственных действий: имея в виду наш личный педагогический опыт и восприятие, а также инновационный подход к традиционной системе обучения. На примере обучения косвенных дополнение глагола представлены те концептуальные позиции, последовательность алгоритмов, с помощью которых обучение языкового материала становится реалистичным. Как концептуальные точки опоры мы выделили смысл глагола и формы выражения дополнения.
This article is an attempt to present indirect object teaching at high school by the technology of systematic formation of mental actions taking into consideration our individual teaching experience and perception as well as the innovative approach to traditional education. On the example of indirect object teaching are presented such conceptual points and consecutive steps, that make teaching of linguistic material realistic. As the basic concepts, verbal meaning and object expressing models have been emphasized.

Place of publishing:

Երևան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան