2019թ.-ից խմբագրությունը գտնվում է Ստեփանակերտում, տպագրվում է Երևանում:
Даниелян Тамара, Danielyan Tamara
Роль коммуникативной методики в обучении английскому языку: Преимущества и недостатки
«Գրիգոր Նարեկացի» պետական հավատարմագրված համալսարան
Հետազոտության մեջ մասնավորապես նշված է, որ դասավանդումը հաղորդակցական մոտեցման միջոցով ենթադրում է խոսքային ակտիվություն, և իրական հաղորդակցությունը օտար լեզվով հնարավոր է դառնում, երբ ուսանողները ձգտում են լուծել իրական կամ հորինված խնդիրներ: Այս հոդվածի նպատակն է սահմանել օտար լեզվի դասավանդման համար օգտագործվող հաղորդակցական մոտեցման առավելություններն ու թերությունները` համեմատելով այն այլ մոտեցումների հետ: Հոդվածում ներկայացված է հաղորդակցական մեթոդի կիրառմամբ դասավանդելու գաղափարը և շեշտված է նրա կարևորությունը օտար լեզվով մտքեր փոխանակելու ունակություն ձեռք բերելու մեջ: Հաղորդակցական մեթոդը համեմատվում է քերականա-թարգմանչական մեթոդի հետ: Վերը նշված երկու մեթոդները դիտարկվում են որպես ուղեցույցներ, որոնք ծառայելով ուսուցիչներին, օգնում են, որ նրանք ամենաօպտիմալ ձևով ներկայացնեն օտար լեզուն ուսանողներին:
Исследования подчеркнули, что обучение посредством коммуникативного подхода представляет собой речевую активность. Цель статьи состоит в том, чтобы определить привилегии и недостатки коммуникативного подхода, в овладении второго языка, сравнивая данный подход с другим методом. Коммуникативный метод сравнивается с Грамматико- переводным методом. При таком подходе, студенты больше используют язык, вместо того, чтобы изучать его. Однако целью изучения английского языка является не только беглость, но и точность. Поэтому наиболее эффективным способом является применение не только коммуникативного метода в обучении, но и других методов, например, сочетание его с грамматико-переводным методом.
Research highlighted that teaching through communicative approach represents a verbal activity. The purpose of this article is to define the privileges and shortcomings of communicative approach in the acquisition of the second language by comparing with another method. CLT is compared with classical GTM (Grammar Translation Method). In this approach, students are given tasks to perform using language instead of studying the language and the fluency is the main goal. However, not only fluency but also accuracy is the target for learning English. So the most efficient way to improve learning process is to apply not only the communicative method in teaching but also other methods, for example, the combination of CLT with Grammar Translation Method.
Ստեփանակերտ
«Դիզակ պլյուս» հրատարակչություն
oai:arar.sci.am:316938
May 13, 2023
May 5, 2022
32
https://arar.sci.am/publication/344094
Edition name | Date |
---|---|
Դանիելյան, Թամարա, Հաղորդակցական մեթոդի դերը անգլերեն լեզվի դասավանդման մեջ: Մեթոդի առավելությունները և թերությունները | May 13, 2023 |
Սահրադյան, Ա. Ի. Այվազյան, Հ. Վ. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Մալումյան, Տ. Զ. Կարապետյան, Վ. Ս. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Մալումյան, Տ. Զ. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Հարթենյան, Ջ. Գ. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Ամիրաղյան, Մ. Գ. Մարության, Ս. Ա. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Ասատրյան, Մ․ Ա․ Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Աջամօղլյան, Ա. Ա. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Բալյան, Ք. Վ. Ներսիսյան, Հ. Ս. Պետրոսյան, Ա. Լ. Ղալեչյան, Լ. Մ. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան