Նիւթ

Վերնագիր: Возможности социально-педагогической реабилитации учащихся с нарушениями слуха средствами виртуальной музейной работы

Ստեղծողը:

Файтарон, М.

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Հատուկ կրթության հայկական ամսագիր=Проблемы специального образования=Armenian Journal of Special Education

Հրապարակման ամսաթիւ:

2017

Հատոր:

3

Համար:

2

ISSN:

2579-2881 ; e-2953-7886

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Faytaron M., Ֆայտարոն Մ․

Այլ վերնագիր:

Լսողության խանգարում ունեցող ուսանողների սոցիալ-մանկավարժական վերականգնումը վիրտուալ թանգարանի աշխատանքի միջոցով ; Possibilities Of Social And Pedagogical Rehabilitation Of Students With Hearing Impairements Through Virtual Museum Work

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

244-251

Ամփոփում:

The article presented new approaches about possibilities of social and pedagogical rehabilitation of students with hearing disorders through virtual museum work . As part of involving students with hearing impairments in the world of culture, there is a need not only for the teacher’s extensive knowledge, but also for communication tools for working with persons with disabilities, as well as for the technologies of museum pedagogy.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:375784

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Oct 4, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 19, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

10

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/406539

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն