Object

Title: Ուսուցման հոգեբանությունը՝ որպես մանկավարժական գործունեության արդյունավետ իրականացման հիմք

Ստեղծողը:

Սահակյան, Լուսինե

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիւ:

2024

Համար:

1

ISSN:

0320-8117

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Sahakyan Lusine, Саакян Лусине

Այլ վերնագիր:

Psychology of Learning as a Basis for Effective Implementation of Pedagogical Activity ; Психология обучения как основа эффективного осуществления педагогической деятельности

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Ծածկոյթ:

339-349

Ամփոփում:

Ուսուցման գործընթացի արդյունավետությունը կախված է անձի հոգեբանական ճանաչողական գործընթացների առանձնահատկություններից: Վերջիններիս կառավարման և կազմակերպման մանկավարժական ուղիների յուրացումն ու կիրառումը ուսուցչի գործունեության հաջողության գրավականն են: Մանկավարժական գործընթացը հնարավոր չէ պատկերացնել առանց հոգեբանական գիտության նվաճումների։ Ուսուցման գործընթացի արդյունավետությունն ապահովելու գործում կարևոր է հաշվի առնել մարդու հոգեբանական որոշ առանձնահատկություններ և հոգեբանական ճանաչողական գործընթացներ, ինչպես նաև այդ գործընթացների կազմակերպման մանկավարժական ուղիները: Միևնույն ժամանակ, չի կարելի նվազեցնել գիտության մեջ ուսուցման հոգեբանության դերն ու տեղը, ուսուցման գործընթացի կապը անհատականության հոգեբանական հատկությունների հետ: Ունկնդիրների մեջ պետք է դաստիարակվի անուղղակի միջնորդավորված հետաքրքրություն: «Ուսուցիչ-ունկնդիր» փոխհարաբերությունները առանձնահատուկ ուշադրության են արժանի ուսումնական գործընթացի օպտիմալ կազմակերպման տեսանկյունից։
Эффективность процесса обучения зависит от психологических особенностей личности и психопознавательных процессов. Освоение и применение педагогических путей управления и организации последних является залогом успеха деятельности педагога. Педагогический процесс невозможно представить без достижений психологической науки. В обеспечении эффективности процесса обучения важно учитывать некоторые психологические особенности и психопознавательные процессы человека, а также педагогические пути организации этих процессов. При этом нельзя умалять роль и место психологии обучения в науке, связь процесса обучения с психологическими особенностями личности. Следует воспитывать у слушателей косвенные опосредованные интересы. Заслуживают особого внимания взаимоотношения «преподаватель-слушатель» с точки зрения оптимальной организации учебного процесса.
The effectiveness of the learning process depends on the psychological characteristics of the individual and psycho-cognitive processes. The development and application of pedagogical ways of management and organization of the latter is the key to the success of the pedagogue's activity. The pedagogical process cannot be imagined with out the achievements of psychological science. It is shown that in providing the effectiveness of the learning process, it is important to take into account some psychological features and psycho-cognitive processes of a person, as well as pedagogical ways of organizing these processes. In the frames of this contribution the role and place of the psychology of learning in science, the connection of the learning process with the psychological characteristics of the individual are presented, the necessity of educating students of indirect mediated interests is substantiated, the motives of the educational activity of the lecturer and the listener, the relationship "lecturer-listener" are described from the point of view of the optimal organization of the educational process, as well as the main types of cognitive processes are analyzed (attention, memory and thinking in the educational process).

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

click here to follow the link ; oai:arar.sci.am:375037

Դասիչ:

АЖ 410

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Sep 24, 2024

In our library since:

Jun 5, 2024

Number of object content hits:

32

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/406119

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information