Publication Details:
Journal or Publication Title:
Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Sahakyan Lusine, Саакян Лусине
Title:
Ուսուցման հոգեբանությունը՝ որպես մանկավարժական գործունեության արդյունավետ իրականացման հիմք
Other title:
Psychology of Learning as a Basis for Effective Implementation of Pedagogical Activity ; Психология обучения как основа эффективного осуществления педагогической деятельности
Creator:
Contributor(s):
Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)
Subject:
Uncontrolled Keywords:
ուսուցման հոգեբանություն ; ուսումնական դրդապատճառներ ; ուսուցման արդյունավետություն ; մանկավարժական հոգեբանություն ; հիշողության գործընթացներ
Coverage:
Abstract:
Ուսուցման գործընթացի արդյունավետությունը կախված է անձի հոգեբանական ճանաչողական գործընթացների առանձնահատկություններից: Վերջիններիս կառավարման և կազմակերպման մանկավարժական ուղիների յուրացումն ու կիրառումը ուսուցչի գործունեության հաջողության գրավականն են: Մանկավարժական գործընթացը հնարավոր չէ պատկերացնել առանց հոգեբանական գիտության նվաճումների։ Ուսուցման գործընթացի արդյունավետությունն ապահովելու գործում կարևոր է հաշվի առնել մարդու հոգեբանական որոշ առանձնահատկություններ և հոգեբանական ճանաչողական գործընթացներ, ինչպես նաև այդ գործընթացների կազմակերպման մանկավարժական ուղիները: Միևնույն ժամանակ, չի կարելի նվազեցնել գիտության մեջ ուսուցման հոգեբանության դերն ու տեղը, ուսուցման գործընթացի կապը անհատականության հոգեբանական հատկությունների հետ: Ունկնդիրների մեջ պետք է դաստիարակվի անուղղակի միջնորդավորված հետաքրքրություն: «Ուսուցիչ-ունկնդիր» փոխհարաբերությունները առանձնահատուկ ուշադրության են արժանի ուսումնական գործընթացի օպտիմալ կազմակերպման տեսանկյունից։
Эффективность процесса обучения зависит от психологических особенностей личности и психопознавательных процессов. Освоение и применение педагогических путей управления и организации последних является залогом успеха деятельности педагога. Педагогический процесс невозможно представить без достижений психологической науки. В обеспечении эффективности процесса обучения важно учитывать некоторые психологические особенности и психопознавательные процессы человека, а также педагогические пути организации этих процессов. При этом нельзя умалять роль и место психологии обучения в науке, связь процесса обучения с психологическими особенностями личности. Следует воспитывать у слушателей косвенные опосредованные интересы. Заслуживают особого внимания взаимоотношения «преподаватель-слушатель» с точки зрения оптимальной организации учебного процесса.
The effectiveness of the learning process depends on the psychological characteristics of the individual and psycho-cognitive processes. The development and application of pedagogical ways of management and organization of the latter is the key to the success of the pedagogue's activity. The pedagogical process cannot be imagined with out the achievements of psychological science. It is shown that in providing the effectiveness of the learning process, it is important to take into account some psychological features and psycho-cognitive processes of a person, as well as pedagogical ways of organizing these processes. In the frames of this contribution the role and place of the psychology of learning in science, the connection of the learning process with the psychological characteristics of the individual are presented, the necessity of educating students of indirect mediated interests is substantiated, the motives of the educational activity of the lecturer and the listener, the relationship "lecturer-listener" are described from the point of view of the optimal organization of the educational process, as well as the main types of cognitive processes are analyzed (attention, memory and thinking in the educational process).
Place of publishing:
Երևան