Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Նախադպրոցականի և նրա միկրոմիջավայրի հարաբերությունների փոխկապակցվածության առանձնահատկությունները
Other title:
Особенности взаимообусловленности отношений детей дошкольного возраста и окружающей их микросреды ; Features Of Interconditionality Of The Relations Of Children Of Preschool Age And The Microenvironment Surrounding Them
Creator:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
հուզական ոլորտ ; հուզական վիճակներ ; գործողություններ ; մանկական պատմվածքներ ; գիտական հայեցակարգեր
Coverage:
Abstract:
Հոդվածում քննարկվում են ավագ նախադպրոցականների փոխհարաբերությունների բազմաշերտ դրսևորումները՝ առաջին հերթին կապված երեխայի և նրա սոցիալական մերձավոր միջավայրի փոխազդեցությունների տարրապատկերի միասնաբար հանդես գալու պայմանների հետ: Երեխայի ինքնագիտակցությունը պայմանավորող դերեկատարումներն ունեն տարիքային և սեռային բնույթ, որոնցում ներառված են մեծահասակների կողմից ներկայացվող սոցիալական նորմերը, որոնք բնականաբար երեխայի առօրյա կյանքում ունեն հուզական երանգավորումներ, քանի որ հանդես են գալիս որպես համակրանքի կամ հակակրանքի արտահայտություն՝ դրսևորվելով որպես ուրախություն, թախիծ և այլ վիճակներ; Բացահայտվում է հուզական դրսեւորումների գիտական հիմքերը ոչ միայն խաղային գործունեության պայմաններում, այլև «երեխա-երեխա» և «երեխամեծահասակ» միջանձնային հարաբերություններում: Հուզական ոլորտի տարիքային փոփոխությունները պայմանավորված են երեխաների հաղորդակցական կարողություններով, միմյանց հանդեպ ունեցած վերաբերմունքով և այն դերակատարմամբ, որոնք ստանձնում է երեխան իր ամենօրյա շփումներում:
В статье обсуждается многоуровневость межличностных отношений детей старшего дошкольного возраста, обусловленная взаимовлиянием микросреды и ребенка, при условии совместной деятельности. Социальные роли имеют возрастную и гендерную окраску и обусловливают самосознание ребенка. В этот процесс включены нормы поведения со стороны взрослых, которые имеют эмоциональную окраску и проявляются в виде симпатий и антипатий, эмоциями радости, гнева, грусти и т.д. Возрастные перемены эмоциональной сферы обусловлены коммуникативными умениями детей, отношением друг к другу и теми ролями, которые выполняет ребенок в повседневных интеракциях.
In article the multilevelness of the interpersonal relations of children of the advanced preschool age caused by interference of a microenvironment and the child on condition of joint activity is discussed. Social roles have age and gender coloring and cause consciousness of the child. This process has included standards of behavior from adults who have emotional coloring and are shown in the form of likes and dislikes, emotions of joy, anger, grief, etc. Age changes of the emotional sphere are caused by communicative abilities of children, the relation to each other and those roles which are carried out by the child in daily interactions.
Place of publishing:
Երևան