Օբյեկտ

Վերնագիր: Նկարագրական խոսք կառուցելու կարողության ձևավորման բաղադրիչները

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիվ:

2015

Համար:

1 (29)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Мирумян М., Mirumyan M.

Այլ վերնագիր:

Формирование умения описательной речи на уроках родного языка ; The formation of the descriptive speech skiils at the native language classes

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

157-166

Ամփոփում:

Հոդվածում քննվում են նկարագրական խոսքի զարգացման հարցերը։ Առաջարկվում են այն հիմնական աստիճանները, որոնց վրա հենվում է նկարագրական խոսքի կառուցումը. ա) առարկայի ընդհանրացված, ամբողջական գնահատումը, բ) առարկայի նկարագրությունը, գ) առարկայի էական հատկանիշները, դ) առարկայի դերը, նշանակությունը նկարագրողի համար։ Նկարագրական խոսքի զարգացումը ձևավորվում է նախայբբենական շրջանից և շարունակվում է այբբենական և հետայբբենական փուլերում։ Նկարագրական խոսք կառուցելու կարողությունների ձևավորումն իրականացվում է ԽԻԿ համակարգի միջոցով։
В статье рассматриваются вопросы развития описательной речи. Предлагаются те основные ступени, на которых опирается построение описательной речи: а/ обобщающая оценка предмета, б/ описание предмета, в/ основные признаки предмета, г/ роль и значение предмета для учащихся. Развитие описательной речи начинается с добукварьного периода и продолжается в букварьной и постбукварьной стадиях. Формирование умения описательной речи осуществляется при помощи системы СОО (Стимулирование – Осмысление – Обдумывание).
The article discusses the questions of the formation of descriptive speech. The main degrees are offered, which the formation of the descriptive speech relies on: 1. the generalized assessment of the subject, 2. the description of the subject, 3. the essential features of the subject, 4. the role of the subject and its significance for the subject descriptor. The formation of the descriptive speech starts from the pre-alphabetical period and continues to the alphabetical and post-alphabetical periods. The formation of the descriptive speech is realized through the Spurring – Meaning – Thinking over (SMT) system.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:371202

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Mar 18, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 18, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

190

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/401128

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն