Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Date of publication:

2015

Number:

1 (29)

ISSN:

1829-0531

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

Мирумян М., Mirumyan M.

Title:

Նկարագրական խոսք կառուցելու կարողության ձևավորման բաղադրիչները

Other title:

Формирование умения описательной речи на уроках родного языка ; The formation of the descriptive speech skiils at the native language classes

Creator:

Միրումյան, Մարգուշ

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Մանկավարժություն

Uncontrolled Keywords:

նկարագրական խոսք ; խոսքային գործունեություն ; գնահատողական խոսք ; նախայբենական շրջան ; հետայբբենական շրջան

Coverage:

157-166

Abstract:

Հոդվածում քննվում են նկարագրական խոսքի զարգացման հարցերը։ Առաջարկվում են այն հիմնական աստիճանները, որոնց վրա հենվում է նկարագրական խոսքի կառուցումը. ա) առարկայի ընդհանրացված, ամբողջական գնահատումը, բ) առարկայի նկարագրությունը, գ) առարկայի էական հատկանիշները, դ) առարկայի դերը, նշանակությունը նկարագրողի համար։ Նկարագրական խոսքի զարգացումը ձևավորվում է նախայբբենական շրջանից և շարունակվում է այբբենական և հետայբբենական փուլերում։ Նկարագրական խոսք կառուցելու կարողությունների ձևավորումն իրականացվում է ԽԻԿ համակարգի միջոցով։
В статье рассматриваются вопросы развития описательной речи. Предлагаются те основные ступени, на которых опирается построение описательной речи: а/ обобщающая оценка предмета, б/ описание предмета, в/ основные признаки предмета, г/ роль и значение предмета для учащихся. Развитие описательной речи начинается с добукварьного периода и продолжается в букварьной и постбукварьной стадиях. Формирование умения описательной речи осуществляется при помощи системы СОО (Стимулирование – Осмысление – Обдумывание).
The article discusses the questions of the formation of descriptive speech. The main degrees are offered, which the formation of the descriptive speech relies on: 1. the generalized assessment of the subject, 2. the description of the subject, 3. the essential features of the subject, 4. the role of the subject and its significance for the subject descriptor. The formation of the descriptive speech starts from the pre-alphabetical period and continues to the alphabetical and post-alphabetical periods. The formation of the descriptive speech is realized through the Spurring – Meaning – Thinking over (SMT) system.

Place of publishing:

Երևան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան