Նիւթ

Վերնագիր: Парадигмальный анализ парадоксов в изучении психики

Ստեղծողը:

Панов, В. И.

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիվ:

2020

Համար:

1-2 (37-38)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Պանով Վ. Ի., Panov V. I.

Այլ վերնագիր:

Հոգեկանի ուսումնասիրությունում պարադոքսների պարադիգմալ վերլուծությունը ; Paradigm Analysis Of Paradoxes In The Study Of The Psyche

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Ծածկույթ:

13-22

Ամփոփում:

Статья направлена на решение вопроса о том, действительно ли мы изучаем психику или же ее отражение в нашем способе мышления. В статье изложены семь парадоксов изучения психики как процесса порождения психических феноменов. Чтобы избежать этих парадоксов, необходимо перейти от гносеологической парадигмы к онтологической и трансцендентальной, что позволит поставить вопрос об условиях, которые необходимы для становления психического процесса как формы бытия.
Հոդվածն ուղղված է այն հարցի պարզաբանմանը՝ արդյոք մենք իսկապես ուսումնասիրում ենք հոգեկանը, թե ուսումնասիրում ենք մեր մտածողության միջոցներում դրա արտացոլումը: Հոդվածում շարադրված են հոգեկանի հետազոտման (իբրև հոգեկանի ֆենոմենների առաջացման գործընթացի) յոթ պարադոքսներ: Այդ պարադոքսներից խուսափելու համար անհրաժեշտ է իմացաբանական (գնոսեոլոգիական) պարադիգմայից անցում կատարել գոյաբանականին (օնտոլոգիականին) և տրանսցենդենտալին, ինչը թույլ կտա հարցադրումն անել այն պայմանների վերաբերյալ, որոնք անհրաժեշտ են հոգեկան գործընթացի՝ իբրև գոյի ձևի ձևավորման համար:
The article is aimed at deciding whether we really study the psyche or its reflection in our way of thinking. The article presents seven paradoxes of the study of the psyche as a process of generation of psychic phenomena. To avoid these paradoxes, it is necessary to move from an epistemological paradigm to an ontological and transcendental paradigm. This will raise the question of the conditions that are necessary for the formation of the mental process as a form of being.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:370542

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Feb 22, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

10

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/400364

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն