Object

Title: Парадигмальный анализ парадоксов в изучении психики

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2020

Number:

1-2 (37-38)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Պանով Վ. Ի., Panov V. I.

Other title:

Հոգեկանի ուսումնասիրությունում պարադոքսների պարադիգմալ վերլուծությունը ; Paradigm Analysis Of Paradoxes In The Study Of The Psyche

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Coverage:

13-22

Abstract:

Статья направлена на решение вопроса о том, действительно ли мы изучаем психику или же ее отражение в нашем способе мышления. В статье изложены семь парадоксов изучения психики как процесса порождения психических феноменов. Чтобы избежать этих парадоксов, необходимо перейти от гносеологической парадигмы к онтологической и трансцендентальной, что позволит поставить вопрос об условиях, которые необходимы для становления психического процесса как формы бытия.
Հոդվածն ուղղված է այն հարցի պարզաբանմանը՝ արդյոք մենք իսկապես ուսումնասիրում ենք հոգեկանը, թե ուսումնասիրում ենք մեր մտածողության միջոցներում դրա արտացոլումը: Հոդվածում շարադրված են հոգեկանի հետազոտման (իբրև հոգեկանի ֆենոմենների առաջացման գործընթացի) յոթ պարադոքսներ: Այդ պարադոքսներից խուսափելու համար անհրաժեշտ է իմացաբանական (գնոսեոլոգիական) պարադիգմայից անցում կատարել գոյաբանականին (օնտոլոգիականին) և տրանսցենդենտալին, ինչը թույլ կտա հարցադրումն անել այն պայմանների վերաբերյալ, որոնք անհրաժեշտ են հոգեկան գործընթացի՝ իբրև գոյի ձևի ձևավորման համար:
The article is aimed at deciding whether we really study the psyche or its reflection in our way of thinking. The article presents seven paradoxes of the study of the psyche as a process of generation of psychic phenomena. To avoid these paradoxes, it is necessary to move from an epistemological paradigm to an ontological and transcendental paradigm. This will raise the question of the conditions that are necessary for the formation of the mental process as a form of being.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:370542

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Apr 16, 2024

In our library since:

Feb 22, 2024

Number of object content hits:

10

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/400364

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information