Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Результаты исследования эмоциональных реакций старших дошкольников ; Results Of Researching Senior Preschoolers' Emotional Reactions
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Հոդվածում քննարկվում են տարբեր իրավիճակներում ավագ նախադպրոցականի հուզական ինտելեկտի և հուզական դրսևորումների առանձնահատկությունները, հուզական վիճակների իմացության մակարդակի բացահայտմանն ուղղված ստուգողական գիտափորձի կազմակերպման ընթացքը։ Ստացված տվյալների համեմատական վերլուծությունը ցույց է տալիս փորձարարական մեթոդի ընտրության կարևորությունը երեխաների միջանձնային հարաբերություններում։ Ըստ առաջադրած մեթոդիկաների` բացահայտվել են կոնկրետ իրավիճակներին բնորոշ հուզական հակազդումները և երեխաների կողմից դրանց տրված մեկնաբանությունները։ Ստուգողական գիտափորձերում արձանագրված դրական, բացասական և չեզոք հակազդումների ցուցանիշները ցույց են տալիս դրական տեղաշարժերի միտումներ։ Հաստատվել է երեխայի հուզական հակազդման և հասակակցի հուզական վիճակը հասկանալու կարողության կապը։
В статье рассматриваются особенности эмоционального интеллекта и эмоциональных проявлений старших дошкольников в разных ситуациях, в процессе организации констатирующего эксперимента, с целью выявления уровня эмоциональных состояний. Сравнительный анализ полученных данных свидетельствует о важности выбора экспериментального метода в межличностных отношениях детей. Предложенная методология позволили выявить эмоциональные реакции, характерные для конкретных ситуаций, и интерпретации их детьми. Положительные, отрицательные и нейтральные реакций, наблюдаемые в экспериментах, показывают проявление положительных эмоциональных реакции. Установлена связь между эмоциональной реакцией ребенка и эмоциональным состоянием сверстников.
The article discusses the characteristics of senior preschoolers’ emotional intelligence and emotional manifestations in different situations, in the process of organizing the control experiment in order to reveal the level of emotional state. Comparative analysis of the received data proves the importance of choosing the experimental method in interpersonal relationships among children. The proposed methodologies revealed emotional reactions typical to certain situations, and their interpretations by children. Indicators of positive, negative and neutral reactions, observed in the experiments, show positive tendencies of the manifestation of emotional reactions. The connection between child's emotional reactions and peers’ emotional state was adjusted.
oai:arar.sci.am:370541
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Apr 16, 2024
Feb 22, 2024
9
https://arar.sci.am/publication/400363
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Մալումյան, Տ. Զ., Ավագ նախադպրոցականների հուզական հակազդումների ուսումնասիրման արդյունքները | Apr 16, 2024 |
Մալումյան, Տ. Զ. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Մալումյան, Տ. Զ. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Վարդանյան, Անի
Շահվերդյան, Գայանե Ղազարյան, Իզաբելլա
Դեմոյան, Հայկ
Մանուկյան, Վիգեն Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան