Գեղարվեստի ակադեմիայի Տարեգիրք=Yearbook of the Academy of Fine Arts=Ежегодник академии художеств
www.yearbook.yafa.am
Online Training. Comparison Of Traditional And Innovative Methods ; Онлайн обучение. Сопоставление традиционного и нового
Հայաստանի գեղարվեստի պետական ակադեմիա
Տեխնոլոգիաների աննախադեպ զարգացման և ճգնաժամային իրավիճակների, մասնավորապես՝ ամբողջ աշխարհում տարածված COVID-19 համավարակի պայմաններում դասավանդումը, ուսանողներին գիտելիքների հաղորդումը, ուսման ընթացքում մասնագիտական հմտությունների, ինչպես նաև ստեղծագործական հնարավորությունների բացահայտումը և գնահատումն ավելի ու ավելի հաճախ են իրականացվում առցանց եղանակով: Դասախոսությունների, սեմինարների և աշխատաժողովների անցկացման ավանդական սկզբունքների փոխարինումը նոր մեթոդներով, լինելով նորամուծություն, անկասկած պետք է ունենա և՛ առավելություններ, և՛ թերություններ: Ի՞նչ սկզբունքներ և արդի մեթոդներ կարող են կիրառվել՝ մեղմելու համար անմիջական շփումների բացակայության պայմաններում ի հայտ եկող անցանկալի երևույթները, եւ ինչպե՞ս են շեշտադրվելու առցանց շփումների առավելությունները. սրանք են հոդվածում արծարծվող հիմնական խնդիրերը, որոնք հիմնված են անձնական փորձի և դիտարկումների վրա:
In the context of unprecedented technology development and crisis situations, in particular COVID-19, which is widespread all over the world, lectures, knowledge transfer to students, identification and evaluation of professional skills, as well as creative opportunities in the learning process can increasingly be carried out online. Replacing the traditional principles of lectures, seminars and conferences with new methods, being an innovation, undoubtedly should have both advantages and disadvantages. What principles and modern methods can be applied to mitigate undesirable phenomena that occur in the absence of direct contacts, and how will the advantages of online contacts be emphasized? These are the main issues discussed in the article, which are based on personal experience and observations. Keywords: Online teaching, advanced technologies, crisis situations, systematic approaches to knowledge transfer, individual and collective observations.
В условиях беспрецедентного развития технологий и кризисных ситуаций, в частности распространенного во всем мире COVID-19, лекции, передача знаний студентам, выявление и оценка профессиональных навыков, а также творческих возможностей в процессе обучения все чаще могут осуществляться онлайн-способом. Замена традиционных принципов проведения лекций, семинаров и конференций новыми методами, будучи нововведением, несомненно, должна иметь как преимущества, так и недостатки. Какие принципы и современные методы могут быть применены для смягчения нежелательных явлений, возникающих при отсутствии непосредственных контактов, и как будут акцентироваться преимущества онлайн-контактов? Таковы основные проблемы, затрагиваемые в статье, которые основаны на личном опыте и наблюдениях.
Երևան
oai:arar.sci.am:368611 ; doi:10.54503/1829-4278
Feb 4, 2024
Jan 23, 2024
16
https://arar.sci.am/publication/398353
Edition name | Date |
---|---|
Սիմոնյան, Հակոբ, Առցանց ուսուցում. ավանդականի և նորի համադրում | Feb 4, 2024 |
Ավագյան, Արթուր
Հովհաննիսյան, Արթուր