Object structure

Publication Details:

Պարբերականն ընդգրկում է արվեստի պատմության և հումանիտար գիտությունների ոլորտի ուսումնասիրություններ, թարգմանություններ և ուսումնամեթոդական հետազոտություններ

Journal or Publication Title:

Գեղարվեստի ակադեմիայի Տարեգիրք=Yearbook of the Academy of Fine Arts=Ежегодник академии художеств

Date of publication:

2021

Number:

11/2

ISSN:

1829-4278

Official URL:

www.yearbook.yafa.am

Additional Information:

Артенян Татевик, Hartenyan Tatevik

Title:

Արա Սարգսյանի ստեղծագործական ներդրումը խորհրդահայ բեմանկարչության զարգացման գործում

Other title:

Scenografy Of Ara Sargsyan ; Сценография Ара Саргсяна

Creator:

Հարթենյան, Տաթևիկ

Corporate Creators:

Հայաստանի գեղարվեստի պետական ակադեմիա

Subject:

Բեմանկարչություն ; Քանդակագործություն

Uncontrolled Keywords:

Արա Սարգսյան ; բեմական արվեստ ; էսքիզ ; թատրոն ; մանկավարժ

Coverage:

42-52

Abstract:

Ստեղծագործական որոնումների հետաքրքիր ուղի անցած հայտնի քանդակագործ Արա Սարգսյանի արվեստը նշանակալից է նաև տարբեր բնագավառներում իր ունեցած կարևոր ու արդյունավետ ներդրումով: Արա Սարգսյանի հետաքրքրության ոլորտները միայն քանդակագործությամբ չեն սահմանափակվել, այլև զուգահեռ հավասարաչափ դրսևորվել են նաև գրաֆիկայի, ճարտարապետության, բեմանկարչության, ինչպես նաև մանկավարժության ասպարեզներում: Սույն հոդվածում փորձ է արվում ամփոփ կերպով ներկայացնել Ա. Սարգսյանի թատերական ձևավորումները, որոնք անգնահատելի ներդրում են հայ բեմանկարչության զարգացման գործում:
Искусство знаменитого армянского скульптора Ара Саргсяна, прошедшего долгий и интересный путь творческого поиска, значимо благодаря его плодотворному вкладу в разные сферы. Интересы Ара Саргисяна не ограничивались только скульптурой, но были одинаково представлены в графике, архитектуре, искусствоведении, критике, педагогике, а также в сценографии. В этой статье автор пытается максимально подвести итог, представить и проанализировать любовь и привязанность Саргсяна к театру и его неоценимый вклад в развитие сценографии.
Art of the famous Armenian sculptor Ara Sargsyan who appeared on the first line of creative search also marks considerable and effective investments into different spheres. These were not limited only in sculpture, but were equally presented in book graphics, architecture, art, criticism, pedagogy and also in the scenography. In this article an attempt is made to accomplish, present and show Sargsyan's love for the theater and how he was keen on it, and his invaluable contribution to the development of scenography.



Place of publishing:

Երևան

Type:

հոդված

Format:

pdf

Identifier:

doi:10.54503/1829-4278

Language:

hy