Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար
Маргаряан Карине, Margaryan Karine
Основные вопросы организации проектной деятельности в начальных классах ; The Issue of Organizing Project Activities in Elementary Grades
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Նախագծի մեթոդը ուսուցչի և աշակերտի համատեղ գործունեությունն է : Նախագծային գործունեություն իրականացնելու առաջին նախապայմանը սովորողների նախասիրություններին համապատասխան թեմայի ընտրությունն է : Մեթոդն իր մեջ ներառում է կրթության բովանդակության կարևոր բաղադրիչները (գիտելիք, կարողություններ, հմտություններ, արժեքային համակարգ): Նախագծի մեթոդն ուսուցման այնպիսի եղանակ է, որի դեպքում սովորողն անմիջականորեն ներառվում է ակտիվ իմացական գործընթացների մեջ: Մեր դպրոցում կատարվում են քայլեր ուսումնական գործունեությունը ուսումնահետազոտական գործունեության վերածելու: 3-րդ դասարանում կազմակերպեցինք նախագծային-հետազոտական աշխատանք <<Հայաստա՛ն, ջա˜ն>> թեմայի շրջանակում : Իսկ վարկածն այսպիսին էր. <<Որքան լավ ճանաչեմ ու շատ բան իմանամ իմ երկրի մասին, արդյո՞ք ավելի շատ կսիրեմ այն...>> : Աշակերտները հետքրքրությամբ աշխատեցին` գործնականում ներկայացնելով մեր մշակույթը` Հայկական գորգեր, Հայկական զարդեր, Հայկական խոհանոց խորագրերի ներքո: Նմանօրինակ աշխատանքները նպաստում են սովորողի` ապագա մասնագիտությունը ճիշտ ընտրելուն: Իսկ աշխատանքի ավարտին, երբ կրկին անդրադարձանք առաջ քաշած վարկածին, միաբերան հնչեց մեկ պատասխան. <<Ինչքան շատ բան իմանանք մեր երկրի մասին, այնքան շատ կսիրենք մեր երկիրը>>:
Метод проектов – это совместная деятельность учителя и учащихся. Одно из основных условий осуществления проектной деятельности – это выбор темы, соответствующей основным интересам учащихся. Метод включает в себя основные компоненты современного процесса обучения – знания, умения, навыки. Метод проектов – это такой подход к обучению, который позволяет обучающемуся включаться в активную познавательную деятельность. В нашей школе уже осуществляются шаги для перехода от учебной деятельности к исследовательской. В 3-ем классе нами была организована проектно-исследовательская работа под рубрикой «Айастан – джан!» Идея данной работы заключалась в следующем: «Буду ли я больше любить свою страну, узнав о ней больше?» Учащиеся с интересом выполнили данную работу, показывая на практике нашу культуры - армянские ковры, ювелирные изделия и украшения, армянскую кухню. Такая деятельность способствует правильному выбору будущей профессии учителя. А в конце работы, вернувшись к поставленной цели и доказательству гипотезы, прозвучал единогласный ответ: «Благодаря тому, что мы узнали о своей стране, мы будем любить еѐ ещѐ больше!»
The method of the project is the joint activity of the teacher and the student. The first precondition for carrying out project activities is the choice of a topic according to the students' preferences. The method includes the important components of the content of education (knowledge, abilities, skills, value system). The project method is a method of teaching in which the learner is directly involved in active cognitive processes. Steps are being taken in our school to turn the educational activity into a teaching-research activity. In the 3rd grade we organized a project-research work within the framework of the topic "Armenia, zhan! (Dear Armenia)‖. And the context was: "Will I possibly love my country more if I know and learn more about it?" The students worked with interest, presenting our culture in practice: Armenian carpets, Armenian jewelry, Armenian cuisine. Such activities help the learner to choose the right profession for the future. And at the end of the work, when we referred again to the hypothesis put forward, one answer was uttered unanimously: "The more we learn about our country, the more we will love our fatherland ".
Երևան
oai:arar.sci.am:361674
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Mar 15, 2024
Aug 6, 2023
11
https://arar.sci.am/publication/391005
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Մարգարյան, Կարինե, Նախագծային գործունեության կազմակերպման հիմնահարցը տարրական դասարաններում | Mar 15, 2024 |
Մանվելյան, Անահիտ Խմբ․ հանձնախումբ՝ Ս. Հայրապետյան (գլխ․ խմբ․) Հ. Հարությունյան Ծ. Մովսիսյան Ռ. Աղայան Հ. Մատիկյան
Եղիազարյան, Սյուզաննա Գլխ. խմբ.՝ Գ․ Ա․ Պողոսյան
Բաղդասարյան, Էլլադա Գասպարյան, Օքսանա
Հարությունյան, Մհեր Միքայելյան, Գեղամ