Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար
Акопян Грета, Костанян Анна, Hakobyan Greta, Kostanyan Anna
Проявление взаимоотношений ребенка и социальной среды в произведениях Уильяма Сарояна ; Manifestation of the relationships between a child and the social environmentin William Saroyan‘s works
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Երեխայի զարգացման կենսամիջավայրը ներառում է ֆիզիկական, մշակութային, սոցիալական, առարկայական-տարածական բաղադրիչները, հոգեբանամանկավարժական, նյութատեխնիկական, առողջագիտական, էկոլոգիական, տեղեկատվական, գեղագիտական պայմանները, որոնք ապահովում են նրա բնականոն կենսագործունեությունը: Միջավայրն այն պայմանների ամբողջությունն է, որոնք շրջապատում են մարդուն և փոխազդում են նրա հետ: Սոցիալ-մշակութային միջավայրի հետ անձի փոխհարաբերություններն արտացոլում են նրա կապն այդ միջավայրի բաղադրիչների հետ, որում դրսևորվում են էթնոմշակութային, հոգևոր և բարոյական հատկանիշները: Միջավայրը ձևավորում է անձի աշխարհայացքը, նպաստում նրա համակողմանի զարգացմանը:
Жизненная среда развития ребѐнка включает физические, культурные, социальные, предметно-пространственные компоненты, а также психологические, материально-технические, валеологические, экологические, информационные, эстетические условия, обеспечивающие его нормальную жизнедеятельность. Среда-совокупность условий, окружающих человека и взаимодействующих с ним. Взаимоотношения личности со социально-культурной средой трактуется как его связь с компонентами среды, в котором выражаются этнокультурные, духовные и моральные и качества. Среда формирует мировоззрение индивида, способствует всестороннему развитию.
Child development environment includes physical, cultural, social, material-spatial components, psycho-pedagogical, logistical, health, ecological, informational, aesthetic conditions, which ensure its normal biological activity. The environment is the set of conditions that surround a person and interact with him. A person's relationship with the socio-cultural environment is interpreted as his relationship with the components of the environment, in which the ethno-cultural և moral features are expressed. The environment shapes a person's worldview, contributes to his comprehensive development.
Երևան
oai:arar.sci.am:361670
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Mar 15, 2024
Aug 6, 2023
4
https://arar.sci.am/publication/391001
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Հակոբյան, Գրետա, Երեխայի և սոցիալական միջավայրի փոխհարաբերությունների դրսևորումը Վիլյամ Սարոյանի ստեղծագործություններում | Mar 15, 2024 |
Հակոբյան, Գրետա Քերոբյան, Սոֆյա
Մանվելյան, Անահիտ Խմբ․ հանձնախումբ՝ Ս. Հայրապետյան (գլխ․ խմբ․) Հ. Հարությունյան Ծ. Մովսիսյան Ռ. Աղայան Հ. Մատիկյան
Եղիազարյան, Սյուզաննա Գլխ. խմբ.՝ Գ․ Ա․ Պողոսյան
Բաղդասարյան, Էլլադա Գասպարյան, Օքսանա