Օբյեկտ

Վերնագիր: Հովհաննես Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը » պոեմի ուսուցումը ԳՈՒՍ մեթոդով

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2019

Հատոր:

2

ISSN:

1829-4383

Պաշտոնական URL:


Այլ վերնագիր:

Study Of Hovhannes Tumanyan's Poem “Tmkaberdi Arum” By The Method “Know - Want To Teach-Teach” ; Изучение поэмы Ованнеса Туманяна «Тмкаберди арумы» методом «знаю – хочу учить-учу»

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկույթ:

72-81

Ամփոփում:

Հոդվածում պարզաբանվել է ժամանակակից մեթոդներից մեկը, որն օգնում է ավելի խորը և բազմակողմանի ուսումնասիրել Հովհաննես Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը»պոեմը:Այն արդյունավետ է դարձնում դասագործընթացը, խթանում՝ աշակերտների ինքնուրույնությունը, ակտիվացնում նրանց մտածողությունը, հնարավորություն տալիս նրանց կատարելու հետևություններ և եզրակացություններ, օգտվելու իրենց իսկ կատարած որոնողական-հետաոտական աշխատանքներից: Թեման լիիրավ ընկալելու և աշակերտների ինքնուրույնությունը խթանելու նպատակով կարևոր է հարցերի պարզաբանման վերոհիշյալ յուրահատուկ եղանակը,որը բացահայտում է երկի հիմքում ընկած օբյեկտիվ ճշմարտությունը, օգնում՝ բնութագրելու երկի կերպարներին:
В статье описывается один из современных методов, который помогает более глубоко и разносторонне изучить поэму Ованнеса Туманяна «Тмкаберди арумы», что обучение делает эффективнее, стимулиует самостоятельности учеников и активизацию их мышления, позволяя делать выводы и использовать иследовательно-поисковые работу. Для полного понимания предмета и повышения самостоятельности учеников важен вышеупомянутый уникальный метод выяснения вопросов, который раскрывает объективную правду предмета, помогая охарактеризовать двух персонажей.
В статье описывается один из современных методов, который помогает более глубоко и разносторонне изучить поэму Ованнеса Туманяна «Тмкаберди арумы», что обучение делает эффективнее, стимулиует самостоятельности учеников и активизацию их мышления, позволяя делать выводы и использовать иследовательно-поисковые работу. Для полного понимания предмета и повышения самостоятельности учеников важен вышеупомянутый уникальный метод выяснения вопросов, который раскрывает объективную правду предмета, помогая охарактеризовать двух персонажей.

Հրատարակության վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360760

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 27, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

99

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/390011

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն