Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Петросян Л., Хачатрян Л., Petrosyan L., Khachatryan L.
Характеристика Урмайского диалекта и проблема его сохранения ; Characteristics Of Urmia Dialect And The Problem Of Its Preservation At School
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Մայրենի լեզվի ուսուցման առանցքային հարցերից է լեզվի կառուցվածքայնության գիտակցումը և ճիշտ կիրառությունը այնպես, որ աշակերտները կարողանան մտապահել իրենց կառուցած գաղափարները՝ զարգացնելով մտածողության արդյունավետ հմտություններ: Բարբառախոս վայրերում աշակերտների հիմնական մասի համար գրական հայերենի կիրառությունը նոր երևույթ է, որ նրանք պետք է սովորեն և կիրառեն իրենց համայնքային կյանքից դուրս: Գրական հայերենի ուսուցումը արդյունավետ է լինում հատկապես այն ժամանակ, երբ նոր գիտելիքները հենվում են աշակերտների լեզվամտածողության վրա: Բարբառախոս վայրում մայրենիի ուսուցչի՝ բարբառին տիրապետելը հնարավորություն է տալիս ուսուցչին կանխա-գուշակել նրանց անհանգստությունները, մտածմունքները՝ հիմք ընդունելով նրանց խոսքի կառուցվածքայնությունը: Առաջարկում ենք աշակերտների մեջ դաստիարակել սեր սեփական բարբառի հանդեպ և մայրենիին զուգահեռ ուսուցանել նաև բարբառի գաղտնիքները, քանի որ դրանք մեր ազգային հարստություններից են:
Одним из основных вопросов обучения родному языку является осознание структуральности языка и правильное применение, чтобы ученики смогли бы запоминать построенные мысли, развивая эффективные навыки мышления. В диалектных местностях для большинства учеников применение литературного языка новое явление, которому они должны учиться и применять вне общинной жизни. Обучение литературному языку особенно эффективно, когда новые знания опираются на лингвомышление учеников.
Владение диалектом позволяет учителю, основываясь на структуру речи учеников, в диалектной местности прогнозировать их тревоги, мысли. Коммуникационные навыки развиваются благодаря занятиям, полных народных слов и выражений. Ученики учатся как можно яснее и точнее выражать свои мысли и чувства. Даже на занятиях по математике преподаватель, руководствуясь конструктивным обратным связем, то еть успешным пересказом, убеждается, что ученики понимают его. Ученики своими словами пересказывают суть проблемы, не подражая выразительным средствам и изложения учителя. Предлагаем привить в учениках любовь к собственному диалекту и параллельно родному языку изучить также тайны диалекта, так как они являются нашим национальным богатством.
One of the key issues of native language learning is the understanding and proper use of language structures so that students can memorize the ideas they form by developing effective thinking skills. The use of literary Armenian for the majority of students in places, where people speak in their dialects, is a new phenomenon that they must learn and practice outside their community life. Literary Armenian teaching is effective especially when new knowledge relies on pupils' linguistic thinking. In the place, where people speak in different dialects, the native language teacher, who is cognizant of the dialect, has the opportunity to anticipate their concerns, thoughts, on the basis of the structure of their speech. Communication skills are developed through collaborative classes full of folk words and expressions. Pupils learn to express their thoughts and feelings as clearly and precisely as they can. Even during Math classes, guided by constructive feedback, i.e. the success of renarration, the teacher ensures that pupils have understood the teacher. The pupils renarrate the essence of the problem in their own words without imitating the teacher’s expressive means and narration. We suggest that you should instill love for their own dialect in pupils and teach the secrets of the dialect in parallel to the native language as they are our national wealth.
Ստեփանակերտ
oai:arar.sci.am:360826
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jan 12, 2024
Jun 28, 2023
32
https://arar.sci.am/publication/390084
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Պետրոսյան, Լիլիթ, Ուրմիայի բարբառի բնութագրումը և պահպանման խնդիրը դպրոցում | Jan 12, 2024 |
Սարգսյան, Մ. Ա. Գլխ․ խմբ․՝ Վազգեն Համբարձումյան (2003-)
Հովհաննիսյան, Գայանե Այդինյան, Սրբուհի
Լիլիթ Պետրոսյան Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) Առաքել Առաքելյան (1955-1956) Արթուն Հատիտյան (1956-1982) Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) Արշակ Մադոյեան (2009-2015) Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) Գէորգ Մադոյեան (2018-)