Նիւթ

Վերնագիր: Ուրմիայի բարբառի բնութագրումը և պահպանման խնդիրը դպրոցում

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիւ:

2019

Հատոր:

2

ISSN:

1829-4383

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Петросян Л., Хачатрян Л., Petrosyan L., Khachatryan L.

Այլ վերնագիր:

Характеристика Урмайского диалекта и проблема его сохранения ; Characteristics Of Urmia Dialect And The Problem Of Its Preservation At School

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկոյթ:

146-152

Ամփոփում:

Մայրենի լեզվի ուսուցման առանցքային հարցերից է լեզվի կառուցվածքայնության գիտակցումը և ճիշտ կիրառությունը այնպես, որ աշակերտները կարողանան մտապահել իրենց կառուցած գաղափարները՝ զարգացնելով մտածողության արդյունավետ հմտություններ: Բարբառախոս վայրերում աշակերտների հիմնական մասի համար գրական հայերենի կիրառությունը նոր երևույթ է, որ նրանք պետք է սովորեն և կիրառեն իրենց համայնքային կյանքից դուրս: Գրական հայերենի ուսուցումը արդյունավետ է լինում հատկապես այն ժամանակ, երբ նոր գիտելիքները հենվում են աշակերտների լեզվամտածողության վրա: Բարբառախոս վայրում մայրենիի ուսուցչի՝ բարբառին տիրապետելը հնարավորություն է տալիս ուսուցչին կանխա-գուշակել նրանց անհանգստությունները, մտածմունքները՝ հիմք ընդունելով նրանց խոսքի կառուցվածքայնությունը: Առաջարկում ենք աշակերտների մեջ դաստիարակել սեր սեփական բարբառի հանդեպ և մայրենիին զուգահեռ ուսուցանել նաև բարբառի գաղտնիքները, քանի որ դրանք մեր ազգային հարստություններից են:
Одним из основных вопросов обучения родному языку является осознание структуральности языка и правильное применение, чтобы ученики смогли бы запоминать построенные мысли, развивая эффективные навыки мышления. В диалектных местностях для большинства учеников применение литературного языка новое явление, которому они должны учиться и применять вне общинной жизни. Обучение литературному языку особенно эффективно, когда новые знания опираются на лингвомышление учеников.
Владение диалектом позволяет учителю, основываясь на структуру речи учеников, в диалектной местности прогнозировать их тревоги, мысли. Коммуникационные навыки развиваются благодаря занятиям, полных народных слов и выражений. Ученики учатся как можно яснее и точнее выражать свои мысли и чувства. Даже на занятиях по математике преподаватель, руководствуясь конструктивным обратным связем, то еть успешным пересказом, убеждается, что ученики понимают его. Ученики своими словами пересказывают суть проблемы, не подражая выразительным средствам и изложения учителя. Предлагаем привить в учениках любовь к собственному диалекту и параллельно родному языку изучить также тайны диалекта, так как они являются нашим национальным богатством.
One of the key issues of native language learning is the understanding and proper use of language structures so that students can memorize the ideas they form by developing effective thinking skills. The use of literary Armenian for the majority of students in places, where people speak in their dialects, is a new phenomenon that they must learn and practice outside their community life. Literary Armenian teaching is effective especially when new knowledge relies on pupils' linguistic thinking. In the place, where people speak in different dialects, the native language teacher, who is cognizant of the dialect, has the opportunity to anticipate their concerns, thoughts, on the basis of the structure of their speech. Communication skills are developed through collaborative classes full of folk words and expressions. Pupils learn to express their thoughts and feelings as clearly and precisely as they can. Even during Math classes, guided by constructive feedback, i.e. the success of renarration, the teacher ensures that pupils have understood the teacher. The pupils renarrate the essence of the problem in their own words without imitating the teacher’s expressive means and narration. We suggest that you should instill love for their own dialect in pupils and teach the secrets of the dialect in parallel to the native language as they are our national wealth.

Հրատարակութեան վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360826

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 28, 2023

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

32

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/390084

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն