Object structure

Publication Details:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Journal or Publication Title:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Date of publication:

2019

Volume:

2

ISSN:

1829-4383

Official URL:


Title:

Հովհաննես Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը » պոեմի ուսուցումը ԳՈՒՍ մեթոդով

Other title:

Study Of Hovhannes Tumanyan's Poem “Tmkaberdi Arum” By The Method “Know - Want To Teach-Teach” ; Изучение поэмы Ованнеса Туманяна «Тмкаберди арумы» методом «знаю – хочу учить-учу»

Creator:

Բաղդասարյան, Սիրուն

Corporate Creators:

Արցախի պետական համալսարան

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Subject:

Գրականագիտություն

Uncontrolled Keywords:

պոեմ ; հիմնանդիր ; Թաթուլ ; Թմկա տիրուհի ; աշուղ ; Նադիր շահ ; ուսուցման մեթոդ ; արդյունավետ ; նպատակային ; ակտիվություն

Coverage:

72-81

Abstract:

Հոդվածում պարզաբանվել է ժամանակակից մեթոդներից մեկը, որն օգնում է ավելի խորը և բազմակողմանի ուսումնասիրել Հովհաննես Թումանյանի «Թմկաբերդի առումը»պոեմը:Այն արդյունավետ է դարձնում դասագործընթացը, խթանում՝ աշակերտների ինքնուրույնությունը, ակտիվացնում նրանց մտածողությունը, հնարավորություն տալիս նրանց կատարելու հետևություններ և եզրակացություններ, օգտվելու իրենց իսկ կատարած որոնողական-հետաոտական աշխատանքներից: Թեման լիիրավ ընկալելու և աշակերտների ինքնուրույնությունը խթանելու նպատակով կարևոր է հարցերի պարզաբանման վերոհիշյալ յուրահատուկ եղանակը,որը բացահայտում է երկի հիմքում ընկած օբյեկտիվ ճշմարտությունը, օգնում՝ բնութագրելու երկի կերպարներին:
В статье описывается один из современных методов, который помогает более глубоко и разносторонне изучить поэму Ованнеса Туманяна «Тмкаберди арумы», что обучение делает эффективнее, стимулиует самостоятельности учеников и активизацию их мышления, позволяя делать выводы и использовать иследовательно-поисковые работу. Для полного понимания предмета и повышения самостоятельности учеников важен вышеупомянутый уникальный метод выяснения вопросов, который раскрывает объективную правду предмета, помогая охарактеризовать двух персонажей.
В статье описывается один из современных методов, который помогает более глубоко и разносторонне изучить поэму Ованнеса Туманяна «Тмкаберди арумы», что обучение делает эффективнее, стимулиует самостоятельности учеников и активизацию их мышления, позволяя делать выводы и использовать иследовательно-поисковые работу. Для полного понимания предмета и повышения самостоятельности учеников важен вышеупомянутый уникальный метод выяснения вопросов, который раскрывает объективную правду предмета, помогая охарактеризовать двух персонажей.

Place of publishing:

Ստեփանակերտ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Արցախի պետական համալսարան