Նիւթ

Վերնագիր: Ուսանողների ուսումնական մոտիվացիայի մակարդակի բարձրացման որոշ հոգեբանական գործոններ

Ստեղծողը:

Յարամիշյան, Վիտյա

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիւ:

2019

Հատոր:

1

ISSN:

1829-4383

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Ярамишян В․, Yaramishyan V․

Այլ վերնագիր:

Некоторые психологические факторы повышения уровня учебной мотивации у студентов ; Some Psychological Factors Of Increasing The Level Of Students’ Motivation In Education

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկոյթ:

244-252

Ամփոփում:

Բուհում մասնագիտական պատրաստման գործընթացի մշտական վերահսկողությունն ու մշտադիտարկումը կրթության որակի կառավարման կարևորագույն բաղադրիչներից են: Ուսանողների շրջանում ուսումնական մոտիվացիայի մակարդակի որոշման սոցիալ-հոգեբանական հարցման մեթոդը հնարավորություն է տալիս լուծելու այդ խնդիրը և բացահայտել այն գործոնները, որոնք բացասաբար են անդրադառնում ուսումնական գործընթացի որակի վրա: Սույն հոդվածում ներակայացված են Արցախի պետական համալսարանում ուսումնական գործունեությունից սովորողների ուսումնական մոտիվացիայի մակարդակի վրա ազդեցություն ունեցող գործոնների հետազոտման որոշ արդյունքներ` համապատասխան վերլուծություններով և եզրակացություններով: Առանձնացված են հոգեբանական այն գործոնները, որոնք, մեր կարծիքով, ներազդում են կրթական ծրագրերի իրականացման որակի վրա:
Постоянный мониторинг и контроль над процессом профессиональной подготовки в вузах является одним из важнейших составляющих процесса управления качеством образования. Метод социально-психологического опроса по определению уровня учебной мотивации у студентов дает возможность решить эти вопросы и выявить те факторы, которые отрицательно влияют на качество образовательного процесса. В данной статье с соответствующим анализом и заключением представлены некоторые результаты исследования факторов, влияющих на уровень учебной мотивации обучающихся в Арцахском государственном университете. Выделены психологические факторы, которые, по мнению автора, влияют на качество выполнения образовательных программ.
Permanent monitoring and control over the process of vocational training in universities is one of the most important components of the process of quality management in education. The method of socio-psychological survey of determining the level of academic motivation among students makes it possible to resolve these issues and identify those factors that negatively affect the quality of the educational process. The article presents the results, as well as corresponding analysis and conclusion of the study conducted at the Artsakh State University to determine the level of academic motivation among students. The psychological factors that, in the author's opinion, influence the quality of the implementation of educational programs are singled out.

Հրատարակութեան վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360735

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 27, 2023

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

23

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389986

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն