Publication Details:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Ուսանողների ուսումնական մոտիվացիայի մակարդակի բարձրացման որոշ հոգեբանական գործոններ
Other title:
Некоторые психологические факторы повышения уровня учебной мотивации у студентов ; Some Psychological Factors Of Increasing The Level Of Students’ Motivation In Education
Creator:
Corporate Creators:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
բուհ ; ուսանող ; մոտիվացիա ; մեթոդ ; սոցիալ-հոգեբանական հարցում ; եզրափակիչ գնահատումով ստուգում ; բավարարվածություն ; միջազգային հավատարմագրում ; ուսումնական առաջադիմություն ; հոգեբանական գործոն
Coverage:
Abstract:
Բուհում մասնագիտական պատրաստման գործընթացի մշտական վերահսկողությունն ու մշտադիտարկումը կրթության որակի կառավարման կարևորագույն բաղադրիչներից են: Ուսանողների շրջանում ուսումնական մոտիվացիայի մակարդակի որոշման սոցիալ-հոգեբանական հարցման մեթոդը հնարավորություն է տալիս լուծելու այդ խնդիրը և բացահայտել այն գործոնները, որոնք բացասաբար են անդրադառնում ուսումնական գործընթացի որակի վրա: Սույն հոդվածում ներակայացված են Արցախի պետական համալսարանում ուսումնական գործունեությունից սովորողների ուսումնական մոտիվացիայի մակարդակի վրա ազդեցություն ունեցող գործոնների հետազոտման որոշ արդյունքներ` համապատասխան վերլուծություններով և եզրակացություններով: Առանձնացված են հոգեբանական այն գործոնները, որոնք, մեր կարծիքով, ներազդում են կրթական ծրագրերի իրականացման որակի վրա:
Постоянный мониторинг и контроль над процессом профессиональной подготовки в вузах является одним из важнейших составляющих процесса управления качеством образования. Метод социально-психологического опроса по определению уровня учебной мотивации у студентов дает возможность решить эти вопросы и выявить те факторы, которые отрицательно влияют на качество образовательного процесса. В данной статье с соответствующим анализом и заключением представлены некоторые результаты исследования факторов, влияющих на уровень учебной мотивации обучающихся в Арцахском государственном университете. Выделены психологические факторы, которые, по мнению автора, влияют на качество выполнения образовательных программ.
Permanent monitoring and control over the process of vocational training in universities is one of the most important components of the process of quality management in education. The method of socio-psychological survey of determining the level of academic motivation among students makes it possible to resolve these issues and identify those factors that negatively affect the quality of the educational process. The article presents the results, as well as corresponding analysis and conclusion of the study conducted at the Artsakh State University to determine the level of academic motivation among students. The psychological factors that, in the author's opinion, influence the quality of the implementation of educational programs are singled out.
Place of publishing:
Ստեփանակերտ
Type:
Format:
Digitization:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան